Zaciekawieni ♥

środa, 28 stycznia 2015

Loteria dla obserwatorów - przypomnienie

Kochani, dziękuję Wam serdecznie za tyle obserwatorów, jesteście niezastąpieni! Skoro jest nas już tyle, nadszedł czas na wyniki loterii, ale dam Wam jeszcze szanse, aby się zgłosić.
----
Blog dość dobrze się rozwija, więc nic nie staje na przeszkodzie, by było jeszcze lepiej. W związku z tym chciałabym zorganizować loterię, której rzeczy rozlosujemy dopiero wtedy, gdy będzie 260 obserwatorów.

Warunki wzięcia udziału:
- Publiczne obserwowanie bloga.
- Napisanie swojego nicku na stardoll.
- Przygotowanie 2sd na odbiór nagrody.




Powodzenia!

Edit:
Rzeczy z loterii rozlosujemy, gdy będzie 200 obserwatorów.

74 komentarze:

  1. Zg się
    Obserwuje pod takim nickiem jaki mam na sd :D
    missjula20105

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Zgłaszam się
    Mam szalik
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeju, świetne nagrody! :o
    Zgłaszam się.
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się chciałabym sukienkę
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Chciałabym czarno-białą bluzkę Antidote
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  7. zglaszam sie
    chcialabym komin z it girls
    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się. Niedługo mam urodzinki (wpisałam się kilka postów niżej) więc mega byłoby coś dostać xD

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  9. zg się Mam już brązowy komin z It Girls :)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się, szalik z it girls już mam.
    bibbi96

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Mam szalik.
    StarMartusia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    Mam szalik
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się ;3 mam już szalik z It Girls
    volteria1

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam sie
    Karolina555

    Tak bardzo chciałabym tunikę z Antidote lub różowe buty z LE ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. O, z ogromną chęcią się zgłoszę :P Nie mam nic, ale marzeniem byłaby kiecka z YH ♥
    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, nie mam nic, zadowolę się ze wszystkiego (jednak najbardziej z czerwonych butów z LE, lub kopertówki Antidote).

    Mikuu

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Zalezy mi na czarno-białej bluzce Antidote.
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się, obserwuję pod nickiem anetka1004
    Tutaj dowód : http://pl.tinypic.com/r/27yc36p/8
    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się,poproszę o biało-czarną bluzkę z Antidote ,to mnie najbardziej zadowoli ;)
    dziuniaxdxp

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! Obserwuję publicznie!

    Mój nick: ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się z wielką przyjemnością. Oczywiście obserwuję publicznie:)

    Wikusia1477 Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się :D

    nastolatkaKitty

    OdpowiedzUsuń
  23. zg sie.
    kolin.miss100

    OdpowiedzUsuń
  24. Zglaszam sie i obserwuje publicznie

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się, Misiullaa

    Dowód obserwacji w zakładce Google+

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zg się
    Najbardziej bym chciała tunikę antidote , ale ze wszystkiego będę zadowolona :)
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  28. Zg się :) chciałabym pierwsze buty z le

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    Zależy mi na torbie gazecie z Antidote.
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    Marzy mi się torebka-gazeta Antidote.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się, a co:) Nic nie mam, z wszystkiego będę zadowolona.

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  34. jej zgłaszams ie chociaż mam małe szanse *-*
    Obserwuje :3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!