Zaciekawieni ♥

czwartek, 4 grudnia 2014

Poradnik Cioci Oli na... Wyśrodkowanie Nagłówka

Dzisiaj pierwszy poradnik. Będzie on bardziej przydatny dla osób, które posiadają własnego bloga, bądź zamierzają niedługo go założyć. Mam nadzieję, że kilka osób z niego skorzysta.

Jak można zauważyć, na naszym blogu nagłówek jest wyśrodkowany. Aby to zrobić, najpierw musimy skopiować taki kod:
#header-inner img {margin: 0 auto !important;}
#header-inner {text-align:center !important;}

Po wykonaniu owej czynności wchodzimy w układ, po czym klikamy w Projektanta szablonów.



Kiedy projektant nam się załaduje, po lewej stronie zobaczymy parę poleceń. Wśród nich znajdziemy napis Zaawansowane. Otwieramy lewym przyciskiem myszki.


Po wykonaniu poprzedniego polecenia, w nasze oczy rzuci się suwak. Tak, będzie on nam teraz potrzebny. Mianowicie przesuwamy go na sam dół, abyśmy mogli dostrzec Dodaj arkusz CSS.


Jeśli już zauważymy napis - otwieramy go, a w miejsce białego okienka wpisujemy skopiowany wcześniej kod. 


Na sam koniec zapisujemy zmiany. Klikamy Zastosuj do bloga.


Gotowe!
Możemy cieszyć się zaistniałymi zmianami na naszych blogach.

Jeśli jednak zmiany nam się nie podobają - wystarczy usunąć kod z okienka i ponownie zapisać.

Uważacie, że post był przydatny?
Skorzystacie?

9 komentarzy:

  1. Znany mi trik, często stosowany ;D Kiedyś jak jeszcze nie umiałam tego robić, czyli na początku blogowania ustawiałam szerokość nagłówka do stron, albo szerokość stron i paska bocznego do nagłówka ;) Tak czy inaczej już mi się nie przyda, lecz początkującym bloggerom z pewnością ;) Co do samej instrukcji, to ładnie i przejrzyście zaprezentowałaś co i gdzie kliknąć, a instrukcje są zrozumiałe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piszę bloga ,więc mi się nie przyda ,ale dla innych czytelników może być to fajny poradnik.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy poradnik, ale mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Post bardzo przydatny, ale dla tych co piszą blogi ;) Czyli nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Post nie dla mnie ;)
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Mam bloga swojego, wykorzystam to! ;)
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i przydatny post, ale nie mam swojego bloga, wiec mi sie to nie przyda :<
    imkhye

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny i ciekawy post. Wkrótce chcę założyć bloga, więc skorzystam na pewno z tej porady :)

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, ale niestety nie mam bloga i nie planuję go założyć.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!