Zaciekawieni ♥

sobota, 29 listopada 2014

Zmiany + wyniki

Jak można zauważyć, prócz nowego nagłówka, na blogu pojawiło się kilka nowych stron. Postanowiłam dodać trochę nowości na bloga, ulepszyć go i tym samym odpowiedzieć na kilka zadawanych mi pytań. Zachęcam do zajrzenia na owe strony, jak i zapoznania się jeszcze raz z wcześniejszymi. Mile widziane zgłoszenia do Hot or Not oraz Metamorfoz.
Poza tym dziękuję za aktywne uczestniczenie w życiu bloga, zarówno tym starym, jak i nowym czytelnikom. Dzięki Wam mamy chęci na odbudowywanie bloga oraz na spoglądanie w jego przyszłość.



Bez wyników post byłby za krótki, dlatego też je dodaję. Jestem mile zaskoczona, że blog już na samym początku zyskał sporo zgłoszeń zarówno do konkursu, jak i do redakcji (ale to już inny temat). Wiem, że wśród tych 10-u komentarzy pojawił się mój, ale słowo się rzekło i nie będę zmieniać warunków. (sprawdzając, kto wygrywa, nie zaliczam swojego komentarza!) W tym przypadku losowałam od 1 do 9.

Bluzkę Antidote wygrywa...
Tori121

30 sd wygrywa...
Amelia*_*


Gratulacje!
Po nagrody zgłoście się w ciągu 24h na konto szalonatylkoja1.

Mam nadzieję, że mimo ogłoszonych wyników, nadal będziecie komentować bloga.

13 komentarzy:

  1. Nagłówek bardzo fajny i starannie wykonany
    qwerty1119

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nagłówek. Ooo postaram się zgłosić do HoN i gratuluję :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny nagłówek, szkoda, że nie świąteczny xd
    Zgłoszę się do działów :d

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje zwycięzcom !!!

    tunia1991

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :D Również, uważam, że nagłówek jest świetny. Już nie mogę się doczekać kolejnych postów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek jest śliczny! *u* Gratuluję zwycięzcom ;)
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  8. Macie śliczny nagłówek i gratulacje
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny nagłówek *-* Gratulację!
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, serdecznie dziękuję! Szczere gratulacje dla drugiej zwyciężczyni ;) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam, Amelia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki :)

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!