Zaciekawieni ♥

środa, 28 stycznia 2015

Aranżacja wnętrz

Postanowiłam wprowadzić na bloga dział o dekorowaniu wnętrz, gdyż jak do tej pory nic z tego cyklu się nie pojawiło i najwyższy czas, aby coś pokazać. Moje posty będą pojawiać się raz na miesiąc, szczerze mówiąc nie mam talentu do dekorowania wnętrz, ale dobrze jest od czasu do czasu poćwiczyć - mam nadzieję, że nie zabijecie mnie patrząc na te wymysły :D Przy okazji z chęcią przyjęłabym kogoś do tego działu, więc jak coś piszcie w Księdze Gości. W całej swojej stardollowej "karierze" urządziłam tylko jedno wnętrze, którym jest sławne górne po lewej, a było to chyba rok temu. Czy tylko mi się wydaje, że na białej ścianie nieco świeci pustkami? Macie pomysł, co tam mogę dodać? (najlepiej coś różowego, żeby nie było nudno)
Co sądzicie o dzisiejszej aranżacji?


EDIT:

11 komentarzy:

  1. Piękny pokoik i świetny post . Życzę wytrwałości w pisaniu postów o aranżacji , gdyż mało jest takich postów na blogach o stardollu .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny pokoik. Obie wersje sa swietne, chociaz rzeczywiscie ta z obrazkiem nie jest tak pusta.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ale za biało na ściane zamiast tych ozdób mogłaś dać obrać.. zieloną papuge na białym tle bodajże z prettyn'love :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny apartament, bardzo lubię białe wnętrza z pastelowymi dodatkami:)
    Pierwsza wersja jak dla mnie lepsza, ten obraz jakoś burzy mi całość:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, zazdroszczę talentu ;) Obie wersję są bardzo ładne.
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie. Tylko mi się nie podoba stolik bo nie pasuje kolor drewna do aranżacji wnętrza.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokoje są świetnie. Widać, że jest to taki "ekskluzywny" pokój. Zachęciłaś mnie do zmiany wystroju w mojej apartamencie. Bez obrazka jest ładnie, ale pusto. Świetnie, że wprowadziłaś taki dział. Tematy będą na pewno interesujące.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście tez nigdy nie miałam talentu,ani sd XD do wykonywania takich pokojów.Ostatnio udało mi się coś skleić z prymitywnych artykułów no i cóż jest ...XD
    Temat jak najbardziej (przynajmniej dla manie ) na czasie ,bo aktualnie pracuje nad drugim pokojem.
    Bardzo podoba mi się kolorystyka.Biały i pudrowy róż -idealne połączenie!
    Nienawidzę natomiast połączenie czarnego i ostrego różu ;/
    Wracając do aranżacji tego pokoju.Jest na prawdę śliczna!
    Bardzo mi się podoba!Pięknie wykonane ,że tak powiem "okna".

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna aranżacja :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ugh, znowu się tyle napisałam i, że tak powiem "plush bombki strzelił".
    Ok, w skrócie jak najbardziej się da.xd
    Nad tym cały wieczór wczoraj pracowałaś! xd

    Ogólnie bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że to początki.
    Wymieniłabym złote poduszki, które zupełnie się tu nie wpasowują.
    Oprócz tego, widok za oknem zmieniłabym na jakiś mniej ponury, bo choć wiem, że wnętrze w porównaniu za tym, co się dzieje na zewnątrz miało być bardzo przytulne itp. to jednak coś nie gra.
    Wywaliłabym też żyrandol i wiszącą sukienkę.
    Najbardziej podoba mi się kotek na parapecie i kreatywnie wykorzystany pled.
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!