Zaciekawieni ♥

środa, 28 stycznia 2015

Callie's Picks - No 34.

Krótko po północy do starplazy trafiła kolejna kolekcja Callie's Picks. Niestety nie mogłam jej zobaczyć, gdyż byłam na telefonie. Dzisiaj, wchodząc na stardoll, postanowiłam obejrzeć nową dostawę. Według mnie pierwsze piętro nie prezentuje się najlepiej, nie ma w nim nic zaskakującego, a jedyne, co w miarę mi się spodobało to torebka z 4 manekina, której i tak chyba nie kupię i buty z ostatniego, które nie wzbudziły we mnie wielkiej chęci posiadania, aczkolwiek postanowiłam je zakupić (może zastanowię się jeszcze nad kolczykami?). Myślałam, że ta wystawa będzie kompletną klapą, dopóki nie weszłam na 2 piętro. Możemy zobaczyć tam takie cudeńka, jak brązowa narzutka (kiedyś HB), która do niedawna była cenną zdobyczą. Na tym samym manekinie znajdziemy również brązowe platformy. Ja kupiłam też naszyjnik z ostatniego manekina - nie jest w sumie drogi, a nie raz może się przydać. Sądzę, że dzięki tym rzeczom dostawa nie jest do końca beznadziejna. Oceniłabym ją na 50% dobrą, 50% słabą, ze względu na to, że ostatnio owych rzeczy szukałam za rozsądną kwotę. Ponadto ceny wahają się między 5 - 17sd, co jest dodatkowym plusem - czyżby admini zrehabilitowali się za ostatnią, mocno wygórowaną cenowo dostawę? Poza tym możemy znaleźć kilka artykułów za sm. Zauważyłam też brak jednej bluzki..
Co sądzicie o nowej dostawie? Spodobało Wam się coś?




15 komentarzy:

  1. Od niedawna marzyłam o torebce z drugiego piętra na 4 manekinie, a tu taka niespodzianka♥♥
    Kupiłam jeszcze dwie rzeczy za sm oraz brązowe platformy:)
    Ogólnie kolekcja jak dla mnie słaba, niektóre rzeczy są straszne. Ceny przeboleje, nie są specjalnie wygórowane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kilka rzeczy...te koturny widziałam ostatnio za 600sm! I chciałam je kupić,ale ten kto je sprzedawał miał limit starmonet! Po prostu paranoja...
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie krótko bo północy, bo paczyłam o 2 i nie było ;P
    Boże, a ja wczoraj postanowiłam że będę grała w The Vote właśnie dla tych brązowych platform :D
    Stardoll czyta mi w myślach ^^ Lecę na zakupy :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótko po północy rzeczy pojawiły się w katalogu, w tym rzecz :)

      Usuń
    2. Poważnie ? xD Nie wpadłam na to ;P

      Usuń
    3. Co prawda byłam na telefonie i nie mogłam zobaczyć, aczkolwiek po północy pojawiło się w nowościach na okładce, a z informacji na innych blogach mogliśmy się dowiedzieć, że do rana nie były w CP, tylko w katalogu, więc najwidoczniej tak toczyły się wydarzenia (;

      Usuń
  5. Ja kupiłam jak na razie brązową kamizelkę i platformy, naszyjnik za sm i szare szpilki, które kiedyś były chyba HB. Zastanawiam się jeszcze nad torebką z 3 manekina na pierwszym piętrze. Ogółem dostawa taka sobie, ale niezmiernie się cieszę, że pojawiły się te platformy i kamizelka <3
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam duże szczęście ,bo coś mnie tchnęło ,żeby dokupić resztę mojego "Must Have" poprzedniej kolekcji.Uf... nie darowałabym sobie tego.Tą kolekcja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
    Ja gram w The Vote codziennie ,ale jeszcze nigdy nie wygrałam ,ale wygrałam wiele innych fajnych rzeczy.Planuje duże zakupy. Na pewno kupię zestaw złotej biżuterii z pierwszego manekina,szarą długa sukienkę z pierwszego manekina ,która skradła moje serce ,bo ma cudowny krój,kolor i pięknie leży na doll *-*,zastanawiam się także nad zakupem sukienki z drugiego manekina.Do mojej szafy na pewno trafią też torebki z trzeciego i czwartego manekina.
    Drugie piętro mniej mi się podoba.Kupię z niego tylko kamizelkę z frędzlami,buty platformy ,o których marzę już od dawna i spodnie ,które zdobią tego samego manekina co buty.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja raczej srednia:) Pomimo perełek, takich jak: Brązowe Platformy, Kamizelka, nie zrobiła na Mnie wrażenia. Zamierzam kupić kamizelkę, okulary i torbę. Brązowe platformy mam oryginalne(zazdo,co?XD) Moze przy głębszym zastanowieniu kupię cos jeszcze:)

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest parę rzeczy, które sobie kupię m.in. kamizelkę i torebkę z pędzlami. Nie jest jednak to jakaś wypasiona kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogolnie kolekcja nie w moim stylu, jednak znalazlo sie kilka perelek. Oczywiscie najwieksza z nich sa brazowe platformy. Kupilam je, sa dosyc tanie w CP, wiec napewno sie oplaca. Zaopatrzylam sie takze w brazowa kamizelke z fredzelkami oraz torebeczke czarna rowniez z fredzelkami.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię kamizelkę, brązowe platformy i czarną torebkę z frędzlami. Bardzo się cieszę, że w callie pojawiła się kamizelka fringe vest. Już od dawna chciałam ją kupić, ale cena najniższa w jakiej ją zobaczyłam to aż 120 sd.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest taka sobie. Na pewno kupię brązową kamizelkę. Sukienki mi się nie spodobały i reszta rzeczy też. W oko mi wpadły jeszcze buty na obcasie, sandałki. Ceny są fajne, więc życzę udanych zakupów!

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się kolekcja bardzo podoba. Jest taka boho, retro, fajnie.
    W kolekcji dopatrzyłam się wielu pereł, m.in te spodnie, które są jeszcze za sm!
    Będą świetnie się prezentować w jakichś stylizacjach, jestem jednak zawiedziona, bo z czarnej kolekcji udało mi się nabyć jedynie spodenki i buty! ;(
    A tak chciałam ten berecik, i parę innych ślicznych rzeczy, no cóż, poszukam na bazaarku, póki co jednak trza pamiętać, że z CP należy się śpieszyć.
    Drugie piętro prezentuje się nieco lepiej, można się doszukać wielu pereł, a cudowna, zamszowa, brązowa torebeczka [wiem, zdaje sobie sprawę z błędów stylistycznych XD] za 9sd już niedługo w mojej szafie. ^_____^
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!