Dzisiaj na naszej skrzynce zawitała wiadomość informująca o najnowszej dostawie do RIO. Na reklamie przedstawiono 2 doll'ki na kolorowym tle. Nie ukrywam, że tło bardzo mi się podoba. Postacie też są całkiem fajnie zaprezentowane. Wiadomość z pewnością zachęca do zakupu.
Na stronie głównej także pojawiła się reklama tego sklepu. Szkoda, że obydwie informacje są bardzo podobne, graficy mogli wykazać się większą pomysłowością.
Zachęcają? Kupicie coś w tym sklepie?
Jak na moje oko graficy coraz bardziej się starają z tymi reklamami :)
OdpowiedzUsuńTe wydają mi się naprawdę udane i ciekawe, choć przyznam, mogli trochę pomajsterkować przy tej, która jest wyświetlana na stronie głównej.;)
Bardzo podoba mi się tło i dollki, tylko u brunetki przeszkadzają mi okulary.;/
Natomiast bardzo zachęca :))
ChemicRomance.
Obie reklamy udane i zachęcają do zakupów :)
OdpowiedzUsuńnatalkasam
Obie reklamy są ładne, i zachęcają do zakupów. Dollki mają ciekawe stroje i twarze, a tło nie wali po oczachxd. Szkoda, że torebka, nie jest dostępna w starplazie tak jak i pierwsza para butów D:
OdpowiedzUsuńReklamy udane . Zdecydowanie zachęcają do zakupu. Piękne tło. Kocham brokat. ♥♡♥
OdpowiedzUsuńmisskasia678
Reklamy są fajne, ale zawsze mogły być lepsze.
OdpowiedzUsuńWikusia1477
Wiadomość zdecydowanie zachęca do kupowania! :D Bardzo podobają mi się zgrabne dollki. I te tło! *-*
OdpowiedzUsuńAleDeDzula
Reklamy z każdym dniem są coraz ładniejsze ,a dolki coraz bardziej stardollowe.
OdpowiedzUsuńReklama nie zachęciła mnie do zakupu ,ponieważ chociaż w reklamie ubrania prezentują się całkiem spoko to stylizacje są okropne.
Dollki są prze prze śliczne ,a szczególnie podoba mi się blondynka.
Mają bardzo fajne i oryginalne pozy :)
Brokat jest wprost cudowny ,ma piękne mieniące się kolory.
Mogli jednak odpuścić sobie te okulary u tej brunetki ;/
klaudia12349
Piekne tlo i 2. kobitka, tylko okulary wszystko psuja.
OdpowiedzUsuńStella19878
Nie podobają mi się reklamy, ale nie ze względu na wykonanie, które uważam, że jest dobre, ale ze względu na mój gust.
OdpowiedzUsuń