Zaciekawieni ♥

czwartek, 1 stycznia 2015

Wyniki - Hot Hot Buys i Wieczory Niespodzianek

Miałam mały dylemat między dwoma komentarzami, napisanymi przez natalcia1112 Amelia*_*. Po małym głosowaniu wyszło, że zwycięża komentarz..

W tym roku w kalendarzu Hot Hot Buys spodobało mi się niestety tylko kilka ( 4 ) artykułów. Sądzę jednak, że najlepsze w tym kalendarzu są jeansy. Niby zwykłe, ładnie zrobione, z fajnymi szarpaniami, jeansy. Te jednak mają coś, przez co są wyjątkowe. Kolorowe kamienie u dołu nogawek są bardzo ciekawe i ładne! Jestem pewna, że nie znajdę już nigdy przynajmniej trochę podobnych do nich jeansów na Stardoll. Zwariowana aplikacja z pewnością ożywi nie jedną stylizację i doda jej koloru. Jak tak pomyślę, to można by było zrobić z nimi także i stonowaną kolorystycznie stylizację, wystarczy zakryć tylko aplikację kozakami. Jejku, mam już na nie tyle pomysłów! Resumując, po prostu muszę je mieć! ;)

Gratuluję! 
Dodaj spodnie do swojej Listy Życzeń, po czym zgłoś się po nie w mojej KG



Niektóre nagrody (jak zwykle) zostały losowane na stronie losowe.pl.

Spódniczkę HB otrzymuje komentarz nr. 4, czyli Hi.....Angel.


5sd otrzymują:
klaudia12349
czekoladka333
kreda2
Ania_Miszcz
Wikusia1477

Spódniczkę Archive otrzymuje komentarz nr. 11, czyli natalkasam.
Prezenty (niespodzianki) z Listy Życzeń/ Gift Shopu otrzymają:
Malutkacandy
natalkasam
natalcia1112
fifi12fifi
cloeilu
iskrat
kotek717
czekoladka333
Ania_Miszcz
Miss_joanna11
Wikusia_1477
kolin.miss100
AleDeDzula
Memcik09
Amelia*_*

Gratulacje!
Po nagrody zgłaszajcie się w mojej KG w ciągu 48h.

15 komentarzy:

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!