Zaciekawieni ♥

wtorek, 17 lutego 2015

Makijażowe inspiracje

Hej! Dzisiaj jest wtorek więc pora na makijażowe inspiracje. Metamorfozę przejdzie Tori121.


Przed: Trzy dni temu odwiedziłam twoją doll i pomyślałam sobie jaka naturalna, a dzisiaj wchodzę i nie wierzę. Bardzo nie lubię tego odcienia skóry i nosa.
Po: Najpierw chciałam postawić na jasne barwy, ale stwierdziłam, że doll wtedy by wyglądała jak plastik. Oczy pomalowałam fioletowym, brązowym i jasnoróżowym cieniem, a usta na ciemniejszy odcień. Policzki lekko podkreśliłam. Jestem niezbyt zadowolona z makijażu.
 
Podoba Wam się?
Miss_joanna11

4 komentarze:

  1. Na śmierć zapomniałam >< Akurat chciałam sprawdzić jak moja doll będzie wyglądała w ciemmym odcieniu skóry i zapomniałam zmienić dolki z powrotem XD Akurat po twoim "zwiadzie" moja dolka wróciła do swojej wcześniejszej wersji. Makijaż wygląda ciekawie, ale przez ten "murzynkowy" odcień skóry nie za bardzo go widać :c Może zgłoszę się jeszcze raz o ile można XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zmieniłaś kolor na ciemny, bo wcześniej bardzo mi się podobała. A zgłosić się będziesz mogła:-)

      Usuń
  2. Udana metamorfoza, bardziej podoba mi się po. Myślę że poradziłas sobie z tym odcieniem skóry, stworzyłas ładny makijaż oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! *.*
    Piękne zrobiłaś makijaż, tylko się zlewa se skórą.

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!