Zaciekawieni ♥

piątek, 13 lutego 2015

Nowa Dostawa

Dzisiaj w sklepie Antidote zagościła nowa dostawa. Obejmuje ona dwa piętra. Ceny wahają się od 14sd do 110sd. Większość ubrań ma na sobie motyw walentynkowy, czyli kolor czerwony. Spodobało mi się dosyć dużo rzeczy no, ale weszłam za późno i wszystko jest już wyprzedane poza różową kurteczką z pierwszego manekina. Zostało jej tylko kilka sztuk, więc jeżeli ktoś się zdecydował na jej kupno niech się pośpieszy. 

Co myślicie o dostawie? Zdążyliście coś kupić?



4 komentarze:

  1. Kupiłam trzy rzeczy. Kolekcja bardzo fajna, gdybym miała stardollary kupiłabym jeszcze 2 rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobała mi się czerwona baseballówka z drugiego piętra. Niestety nic nie kupiłam, ponieważ wszystko zostało niesamowicie szybko wyprzedane.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Godne uwagi są: bejsbolówka i dodatki.

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja moim zdaniem nie udana. Podoba mi się w niej z jakieś 3 rzeczy w czym jedna to torebka rożnowa w ćwieki która udało mi się kupić :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!