Zaciekawieni ♥

środa, 11 lutego 2015

Nowy Chatroom

Dzisiaj gdy weszłam na stardoll ktoś do mnie napisał z wiadomością, że mam dodać post na bloga o nowym chatroomie. Nie mam pojęcia kto to napisał, ale mniejsza z tym. Admini dodali nowe tło pokoju, w którym możemy zorganizować imprezę. Wnętrze przedstawia plażę i zachód słońca myślę że tematycznie nawiązuje to do walentynek. Aby urządzić imprezę w pokoju z tym tłem trzeba wydać 12sd. Nie wydałabym tyle na zwykłą imprezę.

Co myślicie o wnętrzu? Zorganizujecie z nim imprezę?



5 komentarzy:

  1. Nie robię czatów. Moim zdaniem cena jest przesadzona.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. 12 SD na imprezę?
    Oj, chyba nie.
    Ja osobiście, nie robię imprez.

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  3. Sceneria jest ładna, ale 12 sd? Normalnie,.,.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tlo jest ladne, jednak wydawanie 12 sd na stworzenie chatroomu to istna fanaberia. Rzadko organizuje imprezy i do nich dolaczam, wiec z tym tlem takze nie stworze chatu.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam eis z komentarzami wyżej, zdecydowanie za drogo :(

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!