Zaciekawieni ♥

poniedziałek, 16 lutego 2015

Wybór Dnia #16.02.2015r.

Dzisiejszym wyborem dnia została sukienka z nowej dostawy do Evil Panda. Aby sukienka została naszą własnością musimy na nią wydać 16sd. Sukienka jest koloru czarnego. Góra sukienki wygląda jak bluzka z Basics. Dół sukienki jest rozkloszowany, a na klatce piersiowej widnieje jakiś szkielet (nie mam pojęcia co to). Sukienka jest nawet ładna, ale to białe coś obrzydziło ją. Nie kupię jej, chodzi tutaj też o cenę.

Co myślicie o dzisiejszym wyborze dnia? Kupicie?

7 komentarzy:

  1. Mi się sukienka bardzo podoba i na pewno ja w przyszłości kupie :) Moim zdaniem jest bardzo oryginalna i można z nią wykonać super stylizacje :) Co prawda cena to najniższych nie należny :)

    P.S. *dół :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  2. te białe coś to żebra ;) sukienka mi się baardzo podoba, bo można z nią wiele ciekawych stylizacji wykonać i np tez można zasłonić górę ;)

    Właśnie i ten 'duł' tak w oczy razi... dół*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAaaaa . Jezu sory, ale teraz się zorientowałam hahah xd Pisałam posta na fonie, dodałam zdj jak miałam dostęp na lapa i nie czytałam. xd Pierwszy post w 5 minut, postaram się jednak dłużej pisać. Ja nie moge, mój pierwszy błąd w poście C :

      Usuń
    2. Każdemu się może zdarzyć ;)

      Usuń
  3. Podoba mi się nawet dół spódnicy, jednak on też nie wygląda najlepiej.
    Góra jak dla mnie nieprzydatna, nie lubię takich motywów na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest w porządku. Raczej nie kupię choć podoba mi się jej krój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka cudna! *.*
    Szkielet moim zdaniem dodaje jej uroku. :*

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!