Zaciekawieni ♥

czwartek, 19 lutego 2015

Niestety koniec

Hej! Same widzicie jak jest: Nie wiadomo co z Olą, ale na stardoll'u przez chwile była. Blog przerodził się w informator o nowościach. Wy też teraz rzadziej komentujecie. Byłam tu z wami trzy miesiące i było mi tu bardzo dobrze, ale wszystko musi się kiedyś skończyć. W robieniu makijaży zrobiłam duży postęp zresztą wystarczy zobaczyć te z początku i te z końca. Dziękuję, że komentowaliście moje posty (czasami krytykowaliście, ale właśnie takie komentarze dawały mi do myślenia i do poprawy swoich makijaży). Żałuję, że niestety to się tak kończy. Był to drugi blog o stardoll, na którym pisałam i atmosfera była świetna.
Jeżeli chcielibyście mnie poznać trochę od strony prywatnej to zapraszam: TU
 
Do OLI: Jeżeli wrócisz na bloga to możesz do mnie na stardoll napisać. Może będę miała czas, aby tu wrócić.
 
Miss_joanna11/ Weronika
 

7 komentarzy:

  1. Jeju :( Jak tak dalej pójdzie, to boje się co się stanie z blogiem :(

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog zostanie... porzucony. Ola nie wchodzi, nie interesuje się np to sorry. Mi też przykro :/

      Wikusia1477

      Usuń
  2. .
    sage-servant.blogspot.com <-- od teraz jedyna droga kontaktu z mną.
    Bye!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ROMANNNN !!!!! NIE ODCHODŹ.

      Usuń
    2. Długo nad tym myślałam, przed zniknięciem Oli. Jak już się pojawi, możecie jej przekazać, że nie chcę tych 100sd. Ma swoje wydatki a ja nie zasłużyłam.
      Zapraszam na blog z komentarza wyżej.

      Usuń
  3. :((((( Zrozumiałe. Ale nie rozumiem, tego co zrobiła Ola,

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka ;3 Łapcie dobrego HACKA do STARDOLL:

    http://freeonlinehacked.com/stardoll-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!