Zaciekawieni ♥

czwartek, 19 lutego 2015

Przepraszam

Bardzo was przepraszam, ale nie dam rady dłużej pisać na blogu. Od trzech tygodni tylko ja piszę posty. Blog jest zawalony mnóstwem wpisów o nowościach. Po jakimś czasie Natalia i Weronika zorientowały się i starały się mi pomóc. Nie mam pojęcia co się dzieje z Olą. Nie odpowiada na wiadomości w księdze gości. Raczej nie stawiam na to, że podczas ferii coś jej się stało, gdyż wchodziła na stardoll. Blog bardzo dobrze się rozwijał, pojawiało się coraz więcej obserwatorów. Myślę, że stawał się popularniejszy, więcej osób komentowało, brało udział w konkursach i loteriach.  Redaktorzy na blogu są świetni, poznałam wielu przyjaciół. Wiele się nauczyłam pisząc tutaj, moja wiedza się poszerzyła. Było też kilka kłótni między mną, a czytelnikami. Ja już mam taki charakter, że nie umiem zostawić konfliktu w spokoju, zawsze muszę powiedzieć ostatnie słowo. Myślę, że mnie chociaż trochę polubiliście i podobały wam się moje wpisy. Dziękuję za komentowanie moich postów, jesteście wspaniałymi czytelnikami! Po prostu odchodzę i przepraszam.  

Wikusia1477

3 komentarze:

  1. To chyba ze mna sie klocilas, będę to miło wspominać xd Rozumiem twoja decyzję, szerokiej drogi rozwijaj się dalej. Szkoda tylko że blog upadł, naprawdę go polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie masz za co przepraszać :)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super HACK do gry Stardoll: http://freeonlinehacked.com/stardoll-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!