Zaciekawieni ♥

niedziela, 15 lutego 2015

Nowy HB i Wybór Dnia #15.02.2015r.

Dzisiaj do starplazy trafił nowy HB. Piszę już, że będzie również wyborem dnia, ponieważ nie spodziewam się dzisiaj żadnej dostawy. Nie mam pojęcia czy to jest bluzka czy kurteczka. No więc, trafiła ona do sklepu RIO. Aby znalazła się w naszej szafie musimy na nią wydać, aż 17sd. Krój bluzki jest strasznie dziwny mogłabym powiedzieć, że trochę w stylu retro. Na ramionach jest ona kwadratowa, co strasznie ją obrzydza. Nie spodobała mi się, jeszcze ta cena.

Co myślicie o dzisiejszym HB i wyborze dnia?


8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie mi się nie podoba. Ma brzydkie połączenie kolorów i dziwny krój. Poza tym kwadratowe ramiona tym bardziej nie wpadają w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest swietnie wykonana, z dbaloscia o nawet najmniejsze szczegoly. Kolorystyka, ciekawy kroj i cena wedlug mnie zdecydowanie zachecaja. Kupilam kurtke natychmiast po jej zobaczeniu.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę może od tego, że powróciłam! :D Strasznie mi brakowało tego bloga, i w ogóle wszelkich blogów, wiele się działo, ale postaram się wszystko nadrobić. Z góry przepraszam, powinnam wrócić niemalże tydzień temu, ale wszystko się skomplikowało. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe.
    Stęskniłam się nieźle, nie ma co. No ale już, do sedna sprawy przechodząc.

    Chciałam zwrócić uwagę na rażące błędy w stylistyce i interpunkcji. Daje po oczach i źle się czyta.
    Co do Hot Byus'a.. góra bardzo mi się podobała. Zanim załączyło się pełne zdjęcie, pomyślałam: "o, tak! to jest to.", ale kiedy tylko ujrzałam dół załamałam się. Schrzanili to, lepiej się chyba tego ująć nie da. Gdyby nie frędzle, rękawy dłuższe od całości i to, że kurteczka jest zapięta - może i bym się nad nią zastanowiła. Ale 17sd za takie COŚ za przeproszeniem to naprawdę pieniądze w błoto.
    Co się dzieje z Olą - nie wiem. Może chciała mieć odrobinę przerwy, może nie ma internetu, albo wypadło jej coś, czego nie planowała - tak jak mi, nawiasem mówiąc. -. Nie możemy jej o to winić, zajmuje się całym tym blogiem od początku, chwila wytchnienia jej się należy. Hello, to ostatni dzień ferii!

    ChemicRomance [oh, jak cudownie móc znowu to napisać <3].

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz, że błędy stylistyczne tak.. No to jak jesteś taka miła no to podaj mi przykład jednego z nich. Myślę, że nawet nie wiesz co to jest .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, są błędy stylistyczne ;) skoro publikuje się to publicznie warto zadbać o takie rzeczy ;)

      Usuń
    2. No nie wiem czy wiecie wog. co to są błędy stylistyczne. Chciałam zauważyć, że mam trochę więcej niż trzynaście lat i wiem lepiej niż wy. Jeżeli wam coś nie pasuje to mogę przestać pisać na blogu, nie zależy mi na bezsensownych komentarzach!

      Usuń
  5. a ja mam jeszcze więcej niż 13 lat ;) składnia zdania moja droga, szyk. ( przydawki, imiesłowy itd). Konstruktywna krytyka- mówi Ci to coś?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się.
    Wieje od niej kiczem na kilometr. :/

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!