Zaciekawieni ♥

sobota, 14 lutego 2015

Walentynkowy Look

Na blogu kompletnie nic się nie dzieje. Czuję się jak bym tutaj była sama z Natalią i Weroniką. Cały czas piszemy nowości i nikt nic więcej nie robi. Co się dzieje z Olą? Zna ktoś odpowiedź na to pytanie?
------------------------------------------------------------------------------------------

Znalezione obrazy dla zapytania stylizacja walentynkowa

Aby pojawiło się coś nowego na blogu, postanowiłam dodać dwie walentynkowe stylizacje. Nie miejcie do mnie pretensji, że coś jest źle dobrane lub o coś innego, ale chciałam podkreślić, że to nie ja jestem na blogu od stylizacji. 


Stylizacja 1: /Marynarka-Ukryte sklepy?/Sukienka-Special Offer/Pasek-Special Offer/Kopertówka-It Girls/Platformy-Fallen Angel/Baleriny-Special Offer/

Stylizacja 2: /Marynarka-Ukryte Sklepy?/Naszyjnik-Voile/Kombinezon letni-Miss Sixty/Kopertówka-It Girls/Platformy-Fallen Angel/Buty 2-Basics

☻ Miłej walentynkowej nocy kochani! ☻

4 komentarze:

  1. Śliczne stylizacje! *.*

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 mi się bardzo podoba :) Ta sukienka jest śliczna i idealnie pasuje na Walentynki :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są w porządku :3 miło że starcie się coś dodawać

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest idealna na walentynki. Sukienka tworzy bardzo romantyczny klimat. Podoba mi sie ten outfit.
    Druga stylizacja nie za bardzo przypadla mi do gustu.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!