Zaciekawieni ♥

czwartek, 29 stycznia 2015

Dolce & Gabbana - Ostatnia szansa!

Na stronie głównej stardolla pojawiła się informacja o likwidacji sklepu Dolce & Gabbana. Nie dziwię się, bo naprawdę długo był już w starplazie i najwyższy czas na zmiany. Informacja jednak znika i pojawia się na nowo. Może to kolejny błąd, może dopiero dodają reklamę i pojawiły się komplikacje? W każdym bądź razie sklep będzie widniał w naszej wirtualnej galerii do niedzieli. Co prawda mamy jeszcze trochę czasu, ale radzę pospieszyć się nieco z zakupami, czas leci jak szalony.
Co o tym sądzicie? Kupiliście wszystko, co chcieliście?

9 komentarzy:

  1. Kupiłam torebkę, i czerwoną spódniczkę pewnie na tym się skończy ponieważ kolekcja mnie nie satysfakcjonuje :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj muszę się pośpieszyć, pewnie dokupię sobie ze 3 rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam tylko 2 spódnice,ale jestem z nich zadowolona (czerwona i w róże), wcześniej takich nie miałam.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam tylko spódniczkę w kwiatki xd Zastanowię się jeszcze nad kilkoma rzeczami, ale wątpię że coś więcej kupię.
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam nic ;(
    Ale nie można się martwić, za niedługo będzie nowa . ;)
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie dobrze, że likwidują ten sklep, gdyż widniał w starplazie już długo. Przeglądnęłam jeszcze raz rzeczy z tego sklepu i w oko mi wpadła czarna spódniczka w kwiaty. Ale muszę się nad nią jeszcze zastanowić, byle zdążę do niedzieli.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to mam szczęście! Akurat wczoraj postanowiłam doładować sd!
    Na pewno dokupię jedną rzecz mianowicie czarną spódniczkę w kwiatki! Jest cudowna *-*
    Bardzo długo odwlekałam jej zakup ,ale teraz na pewno trafi do mojej szafy.
    Bardzo dobrze ze sklep już znika ze starplazy. Pewnie w niedługim czasie do starplazy zawita nowe Tribute. :)

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to?!
    Nie mam NIC z tego Tribute'a, a jak na razie jest moim ulubionym!
    :C
    Teraz pozostało czekać na bazaar D:
    Stardoll zlikwidował już 3 Tribute, teraz mamy tylko Hilifigera D;
    Umrzem.
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to?!
    Taka doskonała kolekcja, z której nie mam nic znika? To chyba żarty są!
    Oby ktoś miał coś na bazarze, bo jak nie to się powieszę chyba. D&G to moja ulubiona firma realna, często przeglądam jej projekty. ;'(
    Nie no, stardoll, wkurzyłeś mnie. Nie dość, że Chanel zniknęło, to jeszcze to? Zniknęły już trzy tribute w tym miesiącu, póki co został nam tylko Tommy. Dawać nowe, bo zwariuję!
    Tylko to CP teraz odświeżają. .-.
    ChemicRomance


    Wiem, że już to komentowałam, ale się przypadkiem przeniosłam na inną stronę i się bałam, że straciłam koma i jak najszybciej dodałam.XD

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!