Zaciekawieni ♥

czwartek, 29 stycznia 2015

Loteria sponsorowana - WYNIKI!

Nadszedł czas na to, abyście poznali wyniki loterii sponsorowanej przez Ciacho04!
Dziękujemy za liczne zgłoszenia, naprawdę nie sądziłam, że będzie ich aż tyle, jesteście niezastąpieni!

Link do loterii - KLIK

1. Dystyp
2. Wikusia1477
3. cloeilu
4. diablebleu1992
5. kreda2
6. misskasia678 
7. Cavisek
8. AleDeDzula
9. natusia_182
10. SrebrnaBlue
11. klaudia12349
12. DancerMarika
13. alapole
14. Ania_Miszcz
15. _karolcia01_
16. Frytasna1997
17. - (kto pierwszy, ten lepszy! - podaj dowody obserwacji Zaciekawionych oraz bloga sponsorki. Osoba, która coś wygrała nie może zdobyć kolejnej rzeczy)
18. Tori121
19. - MissClaaudia
20. - natalkasam
21. - (kto pierwszy, ten lepszy! - podaj dowody obserwacji Zaciekawionych oraz bloga sponsorki. Osoba, która coś wygrała nie może zdobyć kolejnej rzeczy)
22. pauli338

Na przyszłość pamiętajcie jednak, aby spełniać WSZYSTKIE warunki loterii, ponieważ wiele z Was odpuściło sobie nie dość, że zaobserwowanie bloga sponsorki, to i inne warunki - stąd też jest jeszcze kilka nagród do zgarnięcia. Niektórzy z Was podali też dowody obserwacji dwóch całkiem innych blogów, więc proszę, czytajcie na przyszłość ze zrozumieniem..

Po wszystkie zdobycze zgłaszajcie się do Ciacho04. Macie na to 48h!

Już niedługo nowe konkursy, w których do zdobycia ubrania ze znanych marek! (LE, YH itp.)
Czekacie?

29 komentarzy:

  1. O jejciu dziękuję naprawdę ! Widzę ,że słuchasz swoich czytelników! Bardzo dziękuję *-*
    Takie podekscytowanie ,że WOW!


    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy.. to czemu nie losowaliście jeszcze raz tych nagród które zostały ? O_O (i nawet nie napisaliście kto ma "podać dowody")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losowałam wiele razy każdą nagrodę, ale dostawałam szału, kiedy ciągle były osoby, które nie spełniły jakiegoś warunku, dlatego w końcu zrobiłam tak, a nie inaczej. Przecież napisałam, że kto pierwszy, ten lepszy, więc każdy może skorzystać..

      Usuń
    2. Ahha 'kto pierwszy ten lepszy'.. jakoś nie zwróciłam uwagi.. a gdzie jest post z loterią tak wgl? Jakie ciuszki tam były? :)

      Usuń
    3. Link do loterii od początku możesz znaleźć w poście.

      Usuń
    4. Przysięgam, wcześniej go nie widziałam :O Musiałaś to wszystko pododawać albo ja jestem ślepa :D
      Więc został numerek 19 czyli mogę go sobie wybrać ? :) Obserwuję oba blogi :)

      MissClaaudia

      Usuń
    5. Nic nie dodawałam, przecież jest od początku i dziwne, że jakoś inne osoby go widziały. Dlatego właśnie ciągle Was proszę, żebyście dokładnie czytali treść posta, bo potem macie pretensje.
      19 wolna, ale w związku z tym, że na Twoim profilu nie widać blogów, które obserwujesz, podaj dowód w postaci screena.

      Usuń
    6. Jak to nie widać? Boże a nie widzisz że jestem jako pierwsza w obs?
      Jakoś zawsze wszyscy widzieli że jestem obserwatorem czemu tobie nie działa ?
      Nie umiem robić tego screena, nie mam czasu.
      Mam konto Google, nie google plus wszystko z zasadami!

      Usuń
    7. Jezusie, nie unoś się, bo naprawdę mam dość Waszych ciągłych pretensji. Mówmy sobie otwarcie, moglibyście wykazać trochę wyrozumiałości. Jestem chora od tygodnia, a mimo wszystko siedzę całymi dniami na blogu, żebyście nie czuli się przeze mnie opuszczeni. Mam czerwone oczy przez siedzenie na komputerze po kilkanaście godzin od czterech dni, najchętniej poszłabym już teraz spać, ale siedzę i obserwuję, co się dzieje i ciągle zastanawiam się jak ulepszyć bloga, jaki zrobić konkurs. Piszę posty, nad jednym siedzę nawet 3-4 godziny, więc nie dziw się, że czasem mogę po prostu nie pomyśleć o tym, aby zajrzeć w osoby obserwujące blogi - no a szczególnie wtedy, gdy proszę o screena z dowodem, a i tak go nie dostaję. Najwidoczniej masz zablokowaną część profilu, bo widać u Ciebie tylko "Moje blogi" i "O mnie", pozmieniaj trochę w ustawieniach i nie będziesz się dziwić, że wymagam dowodu obserwacji.
      Naprawdę nie wymagam współczucia, ale właściciel bloga też jest człowiekiem, a czasem mam wrażenie, że wymagacie ode mnie nie wiadomo czego.

      Usuń
    8. Przepraszam.. też nie tylko ty masz różne problemy.. zaraz popatrzę w ustawieniach, ale naprawdę po raz pierwszy ktoś mnie o to pyta. No ale nie wchodziłam 1,5 roku na blogi i stardoll trochę się pozmieniało ;) Przepraszam raz jeszcze :) Wracaj szybko do zdrowia!

      Usuń
    9. http://www.bankfotek.pl/view/1851229

      Usuń
    10. Ola poruszyła tu temat, który cały czas mnie dręczy i wreszcie mam szansę się na ten temat wypowiedzieć.
      Ludzie, czy wy powariowaliście? Sądzicie, że Ola nie chodzi do szkoły, nie ma znajomych, rodziny, lekcji, sprawdzianów, kartkówek, problemów? Że nie jest człowiekiem, tylko maszyną do robienia dla was postów i konkursów?
      ONA MA SWOJE ŻYCIE.
      Świat nie kręci się wokół stardoll, to może być pasją, ale nie czymś tak nie zastąpionym jak realne życie.
      Teraz jest chora [co i tak macie gdzieś.] ale i tak siedzi przed tym durnym komputerem i pisze te cholerne wyniki, sprawdza, czy obserwujecie, czy wypełniliście wszystkie warunki, dla niej to ponad trzy godziny, a w waszych oczach pewnie pięć minut, czyż nie?
      Trochę wyrozumiałości!
      Zatrudniła dwie redaktorki a i tak 3/4 postów jest jej autorstwa, więc to beznadziejna sytuacja. Oczekujecie stałych konkursów, ciągłych okazji do zdobywania sd. Nie wiem, czy pamiętacie, ale komentator miesiąca to 100sd wydatku.
      Jak tak dalej pójdzie Ola odejdzie, dlatego proszę was, ogarnijcie się i postawcie na jej miejscu.
      Kiedy jest loteria, jest 50 komentarzy, pod normalnym postem max. 10.
      To trochę przykre, jak pazerni jesteście.
      Nie mówię tu o wszystkich, nie chcę nikogo urażać, ale tak jest z poniektórymi.
      Niedługo są ferie, u mnie już, więc co? Założycielka ma spędzać 24h na dobę, żebyście wy łaskawie zostawili jeden komentarz pod postem?
      Tak się sprawa przedstawia.
      Komentuję, bo czytam post i mnie to interesuje.
      Mam swoje zdanie, a niektóre komentarze to nic innego jak nieco przekształcona wypowiedź osoby wyżej. .-.
      Ja już się nie będę produkować, choć mam w zanadrzu jeszcze wiele, wiele argumentów. Ale po cóż to, skoro nic was to nie obchodzi i nie przeczytacie tej wypowiedzi?
      MĄDROŚĆ LUDZKA NIE ZNA GRANIC. (:

      Usuń
    11. Hej no to BARDZO PRZEPRASZAM że się zapytałam gdzie jest loteria, bo nie mogłam jej znaleźć i dlaczego nagrody nie zostały wylosowane ponownie. Nie moja wina, że redaktorka jest chora i nie napisała wszystkiego w poście :/ Ja nic nie wymagam, nie potrzebuję sd weszłam na bloogera po raz pierwszy od 2 lat, żeby zobaczyć co słychać. Nawet nie brałam udziału w powyższej loterii...

      Usuń
    12. Dobra, spokojnie, już się wyjaśniło. Napisałam w poście wszystko, trzeba tylko dobrze to zrozumieć. Udział w loterii wzięłaś, kliknij F3 i napisz Megan, ale skończmy już tą dyskusję.

      Usuń
    13. Okej więc usuń naszą bezsensowną rozmowę.

      Usuń
  3. Zgłaszam się po nr 21 :) Obserwuję oba blogi.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowodzik w postaci screena poproszę i torebeczka będzie Twoja!

      Usuń
  4. Poproszę nr 20 jeśli można :)
    Dowody spod tamtego posta (jestem na telefonie): http://bankfotek.pl/image/1849629
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  5. -Jeśli masz konto google+ podaj dowód obserwacji dwóch blogów- twoje słowa i sory ale czy tu pisze że należy podać powód obserwacji bloga jakiegoś? nie , nie pisze a więc to chyba logiczne że każdy może sobie wybrać jaki mu się podoba blog do obserwacji, a ci jak chodzi o jakiś konkretny blog to to NAPISZ A NIE TERAZ Z LUDZI WARIATÓW ROBISZ !!!

    CoralRelkins

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie zrobiłam z nikogo wariata, nie napisałam nicków, ani nic. Chodziło raczej o to, że było wiele zgłoszeń, a duża ilość z Was nie spełniła jakiegoś warunku, mimo, że przypominałam. W pierwszej zasadzie było, żeby obserwować ZC i bloga sponsorki, więc chyba logiczne jest to, że w przypadku osób z kontem google+ chodziło mi o nie. Po co nam była wieść o tym, że obserwujecie też inne blogi? No naprawdę, przecież to dla nas bez znaczenia. My też musimy czerpać jakieś korzyści z tych loterii. Poza tym poprosiłam wszystkich o dokładne czytanie, bo mam wrażenie, że zamiast dobrze przeanalizować treść posta, patrzycie zwłaszcza na rzeczy, które możecie wygrać i zapominacie o Bożym Świecie, no a później wynikają właśnie takie czy podobne komplikacje (ta informacja nie tyczy się wszystkich). Nie bulwersuj się, przecież gdybyś napisała spokojnie też dostałabyś ode mnie odpowiedź. Bądź co bądź na przyszłość postaram się napisać jaśniej, żeby nie było tego typu wydarzeń.

      Usuń
  6. Mam pytanie.. Mogłabym się zgłosić po nagrodę jutro lub w sobotę? Mam problemy z internetem. Posta z wyborem dnia pisałam około godziny ...

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 48h (2 dni) na odbiór nagrody, przecież jest napisane. No błagam Was, czytajcie tekst. Możesz zgłosić się do najbliższej soboty, godz. 20.18 - wystarczy policzyć.

      Usuń
    2. No tak wiem. Ale mam problemy z internetem i nie umiem wejść na sd! Jestem na telefonie cały czas... Zawsze czytam posty!

      Usuń
  7. Nie spełniłam warunku, podejrzewam.
    Ale trudno, już się nie będę wysilać. Byłam przygotowana.
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!