Zaciekawieni ♥

sobota, 31 stycznia 2015

Post dyskusyjny

Wesołego plotkowania!

Usiadła zięba na dębie: 
„Na pewno dziś się przeziębię! 
Dostanę chrypki, być może, 
Głos jeszcze stracę, broń Boże, 
A koncert mam zamówiony 
W najbliższą środę u wrony”.

Jęknęły smutnie żołędzie: 
„Co będzie, ziębo, co będzie? 
Leć do dzięcioła, do buka, 
Niech dzięcioł ciebie opuka!”

Podniosła lament sikora: 
„Podobno zięba jest chora!”
Gil z tym poleciał do szpaka. 
„Jest sprawa taka a taka: 
Mówiła właśnie sikora, 
Że zięba jest ciężko chora”.

Poleciał szpak do słowika: 
„Ze słów sikory wynika, 
Że zięba już od miesiąca 
Po prostu jest konająca”.

Słowik wróblowi polecił, 
By trumnę dla zięby sklecił.
Rzekł wróbel do drozda: „Droździe, 
Do trumny przynieś mi gwoździe”.
Stąd dowiedziała się wrona, 
Że zięba na pewno kona.
A zięba nic nie wiedziała, 
Na dębie sobie siedziała, 
Aż jej doniosły żołędzie, 
Że koncert się nie odbędzie, 
Gdyż zięba właśnie umarła 
Na ciężką chorobę gardła.

109 komentarzy:

  1. O ocenach na półrocze XD (kolejny post dramatu) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w miarę zadowolona myślałam ,że będzie gorzej XD Ja screena nie wstawiam ,bo u mnie librus nie działa tak jak powinien ;/ to znaczy brak połowy oceny i chyba tylko z dwóch przedmiotów wystawione ne półrocze ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie jakieś pomysły na nowe działy? W niektórych dniach pusto trochę na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tu brakuje czegoś, czego nie ma na żadnym innym blogu. Albo na tych, które czytuję.
      Ja osobiście dałabym tu coś takiego jak inspiracje wnętrz, np. fajne pomysły na własne DIY, na np. własne okno jak zrobić itp.
      Fajne by to było. Olu, dodasz jutro.dziś komentatora? *_*

      Usuń
    2. Komentator miesiąca jutro, a nad tym DIY pomyślę (:
      Czekam na więcej propozycji!

      Usuń
    3. Ola nie mam żadnej propozycji ,ale chciałam Ci powiedzieć jedno - piękny avekl *-*

      Usuń
    4. To myśl, a nie mi komplementy prawisz!

      Usuń
    5. a mi brakuje jakiś porządnych stylizacji :3

      Usuń
    6. Kasia ,mi też. Chętnie zobaczyłabym jakieś pomysły na darmówki bo mam tego fujostwa dużo w schowku , sprzedać nie sprzedam, utylizować nie utylizuje no to co robić ?
      Nawet zwykłe stylizacje by były fajnie. :)

      Usuń
    7. Więcej lookbooków, więcej stylizacji, więcej!

      Usuń
  4. A weźcie, jak o ocenach gadacie to ja się nie włączam.;x
    A może by tak sprawy sercowe? :DDDDxd
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet o tym nie mów.. jak koleżanki gadają w kółko o tym samym (chłopaki,ubrania,kosmetyki ,ale ja jestem sexiiiii) to mnie szlag trafia! Według nich jestem dziecinna ,bo gram w stardoll i nie latam za chłopakami.Wiem dużo o komputerach i stawiam pierwsze kroki w programowaniu ,ale to nie wystarczające zainteresowanie jak dla nich ...lepiej jakbym kolekcjonowała wazelinę do ust -_-

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ocenami - yes.
    Sercowe - yes. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy to nie jest zawalanie strony niepotrzebnymi zapiskami, ale jak będzie poparcie na ten pomysł, to jak najbardziej. Dzięki za propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ty za chłopakami się nie uganiasz ,a jesteś w 3 gim ,... ja jestem w 6 podstawowej..

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah.xd
    O Klaudia..xd
    Ja tam akurat można powiedzieć jestem "typical teenager". Interesuję się modą, muzyką, kosmetykami [nie maluję się,co prawda, no ale XD] zwierzętami..
    Mam ogólnie paczkę przyjaciółek, jesteśmy podobne, ale każda ma parę wyróżniających się cech.
    Ja jestem w paczce tą "marudą, słuchającą rocka, ubierającą się na czarno"xd.
    xd

    Nie mogę nie zacytować: "80% dziewczyn ma chłopaka. 20% ma mózg."

    XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie u nich wartości są takie bycie seksiiii > chłopaki > kosmetyki > facebook > oceny -_-

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale chyba nie latasz i nie podniecasz się kiedy jakiś chłopak z gimnazjum zacznie robić sobie z ciebie jaja i zapyta czy będzie jego dziewczyną.. bo u mnie to tak wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas w klasie najbardziej znana jest pewna dziewczyna ,która ma "chłopaka" z gimnazjum i ubiera się ... jak pani z pod latarni -_-

    OdpowiedzUsuń
  13. Hah.xd
    Ogólnie moje koleżanki cały czas gadają o chłopcach, w których się podkochują, ja tam siedzę cicho.xd
    Chociaż to bez sensu, bo w cholerę mieć teraz chłopaka, uznawać go za ideał, niby kochać, a potem jak się chłopaczek znudzi rzucać, bo niektórzy też mają uczucia, a powiedzmy sobie szczerze - kto może mieć gwarancję, że za 20 lat będzie się spotykał z tym samym? Będzie tylko kolegą z podstawówki.
    Ja tam w miłość nie wierzę.
    Jesteśmy młode, powinnyśmy śmiać się, bawić, wariować, a nie myśleć o tym, co będzie za ileś tam lat.
    "kochaj, szalej, nie pytaj co dalej".
    Ja w poniedziałek się spotykam z przyjaciółkami, prawdopodobnie będzie niezła jazda, w okolicach jesteśmy psychopatkami więc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam koleżanek i dobrze mi z tym :) Mam samych kolegów XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w starej schoool [przeprowadziłam się 2 miechy temu, Dzięki Bogu!] miałam taką dz......
    .-.

    OdpowiedzUsuń
  16. Klaudia ma branie.xoxox

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie Xd Po prostu ja z nimi ROZMAWIAM o czymś ciekawym co ich naprawdę interesuję (głównie komputery itp.) i po prostu mnie lubią :) Mamy nawet swoją paczkę Razem z Mudźynem i Hitlerem XD jesteśmy przyjaciółmi tak po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. xd
    Do mnie zarywa jeden chłopak, w którym się dawniej podkochiwałam, ale ja nie ufna chyba nigdy nie będę mieć chłopaka. Po prostu boję się, że jak się zgodzę powie "haha, żartowałem" i pójdzie wszystkim powiedzieć "ale puszczalska" czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ehhh u mnie jest tak ,że jak mój kolega w żartach klepnie ,którąś w tyłek to one krzykną Wojteeek! ,a potem przejdą jeszcze raz żeby je jeszcze raz klepną ;D i polecą do reszty dziewczyn i zaczną się żalić o to -_-

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, ja też mojego kolegę nazywam Hitler/Mużyn/Krystyna [ma na imię Krystian XD]/Kaczka/Szynka/Gargamel XD
    W naszej szkole żyje się przezwiskami.xd

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas taka jedna dziewczyna co się chce wpitolić do naszej paczki zabujała się w jednym i każe nam mu o niej opowiadać i mówić, że chce z nim tańczyć, a jak raz powiedzieliśmy i zapytał czy serio, to zaczęła na nas przeklinać i gadać, że kłamiemy. .-.
    MĄDROŚĆ LUDZKA NIE ZNA GRANIC, POWIADAM. (:

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże, jak tak to wszystko czytam to dziękuję Bogu, że moja szkoła (a przynajmniej klasa) jest normalna xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmieńmy temat, please.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie są wasze ulubione seriale?

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć wam. Myślę, że pomysł z zakładką byłby fajny. No więc popieram :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja klasa też nie jest do końca normalna. Przekonałam się o tym jak byliśmy na wycieczce nad morzem. Wycieczka trwała trzy dni, a pani stwierdziła że moja koleżanka jest w ciąży xd. Te stwierdzenie tylko dlatego , że Denis przyszedł do naszego pokoju tylko w.. Bieliźnie i wziął Julię na ręcę. No a pani sb, ubzdurała, że oni robili tam coś innego. W sumie nie dziwię się i nie wiem co to miało znaczyć. Moja koleżanka była w szoku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. No właśnie. Dlatego mam z tego programu niezłą frajdę hahah C; xd Albo są uczestniczki w totalnie podeszłym wieku. Np. Pani Grażyna lat 63 xdddd

      Usuń
    2. Ugh, to się ciesz! Poleciłabym jej krem na zmarszczki i nie występowanie w programach telewizyjnych, no ale cóż. "zna się na modzie" xddd

      Usuń
    3. Ja oglądam dużo seriali, moje ulubione to Supernatural, The Glee Club, Teen Wolf, The Vampires Diares, Sherlock Holmes, Doctor Who.. itp. itd.
      Interesuje się ktoś tak jak ja schleich?
      Zapraszam: http://schleich-home.blogspot.com/
      Niedługo 1 post ^^

      Usuń
    4. Spn, Teen wolf, Sherlock, Doctor Who ♥♥♥♥♥

      Usuń
    5. Oj, zapomniałam o Pretty Little Liars i The Lying Game ;D

      Usuń
    6. Jeszcze Game of Thrones i American Horror Story ♥♥♥♥

      Usuń
    7. W końcu mam ferie, zabieram się za Grę o Tron ^^
      :DDD
      Gdzie ty byłaś całe moje życie? *-*

      Usuń
    8. Olgo czy zakupiłaś już tą książkę?

      Usuń
    9. Ooo nie pożałujesz, gra o tron jest świetna.
      Gdzie byłam? Oglądałam anime xD

      Usuń
    10. Kaśka: Tak słyszałam :D
      Prawie napisałam kluska zamiast Kaśka. Odwala mi @_@
      XD

      Klaudia: Łejt, jaka książka?

      Usuń
    11. Kluska? Co brałaś? Podziel się xD

      Usuń
  29. Ma ktoś z was studio stylistyczne?

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Mam do ciebie prośbę.. mam zadanie z akademi i czy mogłabyś mnie wystylizować jak najtaniej np.10 sm?

      Usuń
    2. Bóbr frygocze fretkę.♥
      To powiedzonko podbija naszą szkołę.XD
      Napisałam to w wykresie na polaku.
      O kurda, już się boję oceny.XD

      Usuń
  31. Ja myślałam, że to koreańska dziewczyna która się śmieje i ma nos i usta ukrytą w dłoniach, jest ruda i ma przymknięte oczy, ale ok.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pośmiałam się czytając te przezwiska xD Ja kolegów mam, ale od ludzi raczej stronię (otaku=anime&manga=odludek i dziwak). A moje oceny to porażka, mam średnią 3.9 załamka. Jak będę miała 4.5 na koniec to się farbuję na czarno. <33

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie popieram, tak jak ola uważam, ze byłoby nie potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wikusia u mnie była podobna sytuacja, tylko, ze na wyciecze chłopcy spali w naszym pokoju. 3 osobowy pokój, a było nas 7. I rano wchodzi nasza pani liczy nas przerażona, a potem, ze ma nadzieję, że nie było żadnego słoneczka loool

    OdpowiedzUsuń
  35. To przykre. Ja mam swoich przyjaciół na których mogę polegać, tzw. święta czwórca xDD

    OdpowiedzUsuń
  36. Te seriale to maskara, mózg od tego shitu kiśnie xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Paczam na tw. avek i nadal nie ogarniam gdzie ten kapelusz, dziewczyna i słońce. łer?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jak tę samą średnią bd mieć bd mogła mieć psa.♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam średnią 5.3 XD

    OdpowiedzUsuń
  40. Gówniara jestem 6 :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdzie tam gówniara, po prostu trochę młodsza, ja miałam w tej klasie 5.5, cofnęłabym się do tych czasów bo nie musiałam się uczyć :( A teraz masakra, zrozumieć fizykę- mission impossible

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej :*

    Dzisiejsza młodzież ( że tak zażartuje) mnie przeraża. Siedzę sobie spokojnie na sd, a tu ktoś pisze, no to spoko ucieszyłam się bo mi się nudziło.Zaczęło się od zwykłego hej i jak zwykle padło " mam prośbę" No to zapytałam jaką to ona na to ze chciałaby abym jej kupią coś z listy życzeń. Nie miałam kasy więc jej napisałam " Sorry ,ale nie mam sd żeby ci coś kupić" A ona na to ze skoro jestem royalty to pewnie zawsze mam kasę i że jestem niby samolubna i bezduszna. I się wkurzyłam napisałam jej to co o tym myślę, parę dobitnych słów padło. Niestety to dziecko jest potworne nadal do mnie pisze jakieś idiotyzmy. Także morał z tego ze jeśli ktoś pisze że ma do was prośbę to od razu spieprzajcie hehe :D

    Ps. Ktoś słucha rocka? Jeśli tak to podeślijcie mi jakieś utwory bo nudzi mi się :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MADA FAKA DŻENTELMEN! W KOŃCU ♥THENKS ♥
      JA SŁUCHAM ROCKA NAŁOGOWO, JESTEM UZALEŻNIONA, DUDUDUM <3
      ROCKERHOLICK LVL HARD <3
      Ok, zależy jakiego rodzaju słuchasz :3

      Obczaj te zespoły;
      Jest ich więcej, ale mam sklerozę, i nie chce mi się co chwilę dopisywać.xd

      My Chemical Romance [hyhy, stąd nick xd].
      Nirvana
      Starset
      Fall Out Boy
      Three Days Grace
      Flyleaf.
      Skillet.
      Black Veil Brides
      Papa Roach
      Linkin Park
      Metallica.
      ;3
      Sprawdź na tekstowo utwory. Ja aktualnie słucham "Fall Out Boy - My songs know what you did in the dark" ;)

      Usuń
    2. @zakrencona11 - Nmzc ;3 Może Ci się spodobają.
      @cloeilu - aż z ciekawości sprawdzę. :D

      Usuń
    3. Hahahahahahhah du... sory.. padłam xd

      Usuń
    4. Fall Out boy bardzo m się spodobało :) Zawsze jak słucham dobrej muzy to przechodzą mnie dreszcze ,dlatego wiem ze jest dobra hehe :D Dzięki.

      Usuń
    5. Dziewczyny, ja Wam w końcu pozabieram szc, będziecie miały nauczkę, żeby mi tu nie klnąć! :D

      Usuń
    6. zakrencona11 - Ja mam tak samo ♥ Kocham rocka ponad wszystko, bez niego bym nie przeżyła, śmiało można powiedzieć, że jestem uzależniona.
      Fall'si są moimi faworytami chyba, kochane mordki *_*
      Niedługo będę szczęśliwą posiadaczką płyty, a za dalsze dalsze niedługo 2 płyt <3
      ♥/\♥
      Fall.Out.Girl ♥

      Usuń
    7. @cloeilu Coś mi na kostce nie łączy bo zanim się zacznie jedna piosenka to już się druga włącza.

      Usuń
    8. Olu no ja cie przepraszam no, ale jak siedzę przy kompie i gram w minecrafta albo w lola to później tak jest C: Czasami gadam sama do sb aleee.

      Usuń
    9. Odpływam ,słucham muzyki od Chemical romance i odpływam. Świetny gust :) A ciary mam masakra ,ale jak mówiłam jest superr :)

      Usuń
    10. Dziękuję :D Skoro słuchasz tego samego, to masz równie dobry gust jak ja [ta skromność :w] ^^

      Usuń
    11. Romanie, mój Romanie! A immortals Fall Out Boy słuchałaś? To piosenka z Big Hero 6 (kocham tę bajkę).

      Usuń
  43. Zasmucę cie ,ja się z takim czymś nie spotkałam. Ja słucham tylko rocka, czasem jakiś melancholijnych kawałków ,albo coś od Calvina Harrisa czy Davida Guetty.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zbytnio nie oglądam seriali ,ale teraz ta TV4 oglądam Czarodziejki heheh powtórki. Te czasy jak byłam młodsza i oglądałam to z zaciekawieniem.

    OdpowiedzUsuń
  45. Chciałam odświeżyć stronę, by zobaczyć czy są jakieś nowe komy, więc dałam cokolwiek.XD

    OdpowiedzUsuń
  46. Hah. Na fizyce przed feriami mieliśmy o Mocy,Energii i Pracy :) My zawsze z koleżankami na tych lekcjach na marginesach zawsze piszemy " Moc, energia, amfetamina" i się śmiejemy ,a potem mamy przerąbane u fizyczki.

    OdpowiedzUsuń
  47. WIELBCIE ME STOPY <3
    WASZ ROMAN

    OdpowiedzUsuń
  48. Stopo moja piękna!!!
    Chwalmy twoje błotoo!
    Taka śliczna taka jędrna!
    Ma na sobie błotooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CO ŻEŚ POWIEDZIOŁ?! JAKIE BŁOTO?!?!?!?!
      NA MORD!

      Usuń
  49. Romanie mój wspaniały!
    Co ma problem nie mały!
    Bo nikt jego stupek !
    Nie chcę wielbić bo to głupek!
    Stopy swe wystawia!
    Gdy ryby w rzece poławia!
    A ja tu taka biedna!
    Bez stóp stoję zmarznięta!

    Poezja lvl. -1000 XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh.. bo się zarumienię (°•°)
      <3

      Usuń
  50. Napiszę książkę o stopach Romana XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOŁP, PRAWA AUTORSKIE DO STÓP ROMANA SPRZEDANE DŻASTINOWI BOBROWI.

      Usuń
  51. Dżastin Bober
    OOOOO BEJBI TWE STUPKI TAKI SEXI OOOO BEJBI STUPKI BLOTO ROMAN WAAANNNNAAA!TWE STUPKI TO CZAR ZNIEWALAJA NA CHWILE NAS !DAJ MI TWOJA STUPKE NIE POZAŁUJEEEEESSSSSZZZZ!!DAJ DAJ DAJ!

    OdpowiedzUsuń
  52. O stóóóópkooo stóóóópkooo stóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóópkooo uuuuuuuuuu! twą stóópkę mi daaj, aaj! twaa stóóooppka w słońcu lśniiii a gdy deszczówkaa to na drzewie se śpiii <3

    NIE JESTEŚ MOJĄ MATKOM KLAUDIA NIE BENDZIESZ STOPIE ROZKAZYWAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  53. Liczba wyświetleń dzisiaj
    1 062
    Takie łaał :o

    OdpowiedzUsuń
  54. 100 moja zasługa XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się urażona. ;[
      Klaudio, na mord.

      Usuń
  55. Mord Mord Mord MordPozabijać wszystkich!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też to oglądałam, taki hit.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jestem w 1 liceum na biochemie. :3 Najłatwiejsza ze ścisłych jest biologia.

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!