Zaciekawieni ♥

czwartek, 29 stycznia 2015

Wybór Dnia 29.01.2015r.

Dzisiejszym wyborem dnia została czarna kopertówka ze sklepu Callie's Picks. Aby się znalazła w naszej szafie, trzeba na nią wydać 10sd. Kopertówka jest koloru czarnego i są na niej złote kropki. Ma ona też zwisające frędzle czarno złote. Torebeczka bardzo ładnie prezentuje się w połączeniu z brązowymi kolorami. Myślę, że w najbliższym czasie znajdzie się w mojej szafie.

*Chciałam jeszcze bardzo przeprosić Olę, za to że w ostatnich dnia nie napisałam, ani jednego posta. Byłam w szpitalu, nie pozwolili mi skorzystać z tabletu czy innego sprzętu.

Co myślicie o dzisiejszym wyborze dnia? Zamierzacie go kupić?


8 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad nią od początku dostawy i dalej nie wiem czy kupić czy nie :/ Jest bardzo ładna, ale jednak coś mi się w niej nie podoba.
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczna. Jeszcze dzisiaj ją kupię. Cena nie jest wygórowana, a torebka jest cudna.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest cudowna *-* Na pewno w niedługim czasie ją zakupię :)

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka mi się bardzo podoba i w najbliższym czasie chyba ją kupię :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo się nad nią zastanawiałam, kiedy będę miała trochę funduszy na pewno ją kupię.
    Torebki to wielki plus tej kolekcji dla Callies.
    Z początku wydawała mi się zbyt skomplikowana i wyszukana, ale teraz jak tak patrzę, widzę, że może ożywić wiele nudnawych stylizacji.
    Czarny i złoty, to chyba połączenie roku, które bardzo dobrze się przyjęło jak i na stardoll, jak i w realu, był czas, gdy miałam go dość, teraz znów wraca jego urok.
    Baardzo udana kopertóweczka, gdy tylko nadarzy się okazja - znajdzie miejsce w mojej szafie.
    Cena też spoko, jak na taki udany artykuł. ;)
    W poście jest parę błędów stylistycznych, które aż mnie nęcą, żeby je poprawić, ale trudno, zostawię je w spokoju.

    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędy stylistyczne? Gdzie, jakbyś mogła to napisz bo nie znalazłam tam niczego..

      Usuń
  6. Śliczna!
    Świetnie by pasowała do kolekcji Callie Pick's na sylwestra . ;)
    Dzięki fredzląm nie jest nudna.
    Nie kupię, portfel świeci pustkami.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest boska. Od razu znalazła się w mojej szafie. Zachęcam was do tego , abyście ją kupili. Niestety Wikuś ,ale przyczepie się do twojego posta ,trochę tych błędów jednak jest, ale widzę że się starasz :) Także pracuj dalej :D

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!