Zaciekawieni ♥

niedziela, 1 lutego 2015

Komentator Miesiąca - Styczeń!

Na początek chciałabym wszystkim bardzo podziękować za aktywne zaglądanie na bloga. Każdy komentarz jest dla nas bardzo ważny, gdyż nie tylko motywuje nas do dalszego działania, lecz pokazuje też, jak dobrze rozwija się blog. Ostatnio z dnia na dzień przybywa nam coraz więcej obserwatorów, za co serdecznie dziękujemy i mamy nadzieję, że będzie tylko lepiej. Kilka dni temu Zaciekawieni przeszli 2 miesiące współpracy. Nie wiecie, jak to miło jest patrzeć na efekty naszej ciężkiej harówy! Już niedługo dojdzie kilka nowych działów, musimy tylko zebrać trochę osób, które znają się na rzeczy. Myślę, że podziękowania należą się nie tylko czytelnikom, ale również redaktorom, którzy nadal są tutaj i publikują swoje posty. Przecież sama bym sobie w życiu nie poradziła! Blog cieszy się szerokim zainteresowaniem, chociaż wiadomo, że jak każdy ma swoje wady i zalety. Pamiętajcie jednak, że staramy się robić wszystko, by czas spędzony na Zaciekawionych upływał Wam przyjemnie. Może nie zawsze się to udaje, ale miejmy nadzieję, że blog pożegna się w końcu z takimi sytuacjami, jakie miały ostatnio miejsce. Być może niedługo zorganizuję casting, ale szczerze nie wiem, czy to się na coś zda. Pierwszego dnia wiosny możecie spodziewać się wiosennego nagłówka, którego wykonawcą będzie Migo (K.A.T.I.E.) i miejmy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. W najbliższym czasie link do Blogowego Aska będziecie mogli zobaczyć w pasku bocznym. W razie jakichkolwiek pytań czy propozycji związanych z blogiem, bądź stardollem piszcie śmiało, a z pewnością dostaniecie odpowiedź. Jak do tej pory jednak mam wrażenie, że robicie z niego post dyskusyjny, a niestety ma to działać zupełnie inaczej. Pamiętajcie, że na pytania, w których znajdą się wulgaryzmy nie dostaniecie odpowiedzi. W planach mam też założenie klubu związanego z Zaciekawionymi - tam na bieżąco będą pojawiać się informacje o blogowych konkursach, zabawach czy innych ważnych i tych mniej ważnych sprawach. Jeśli spodobał Wam się ten pomysł, będziecie musieli jednak trochę poczekać, gdyż jutro wyjeżdżam i nie będzie mnie prawdopodobnie do weekendu. Co prawda wieczorami będę wchodzić na telefon, ale nie zamierzam pisać postów czy zajmować się czymś innym, tym razem ja będę mogła trochę odpocząć. Jak już wcześniej pisałam, mam nadzieję, że redakcja da z siebie wszystko i nie będę musiała denerwować się, że coś się nie pojawiło. 


CZAS PRZEJŚĆ DO SEDNA SPRAWY!
Od kilku tygodni na blogu mamy stałych czytelników. Ciężko było mi wybrać, kogo tym razem obdarzyć mianem Komentatora Miesiąca. Postanowiłam jednak zdać się na siebie i wynagrodzić ChemicRomance. Jej komentarze zawsze związane są z tematem - chociaż nie ukrywajmy, że czasem dodaje coś od siebie - i rzadko zdarza się, że zawierają zaledwie 2 linijki. Chętnie bierze udział w blogowych zabawach, co jest dodatkowym plusem w jej kierunku. Dopiero zaczyna przygodę ze stardollem na poważnie, więc dlaczego by jej w tym nie pomóc? Stara się aktywnie uczestniczyć w życiu bloga i mimo, że często nie słucha się moich zastrzeżeń ma dobre chęci. Pamiętajcie, że stardoll to nie tylko wyścig szczurów, którzy skorzystają z każdej okazji, by cokolwiek zdobyć. Olga (ChemicRomance) komentowała dla własnej satysfakcji i zdobyła duże poparcie u czytelników. To, że jak na razie ma niski poziom nie oznacza, że jest nikim - przeciwnie! Jest żywym dowodem na to, że nawet w takiej sytuacji można się wybić i być rozpoznawalnym wśród innych ludzi. Sławę możemy zyskać za pomocą wysokiego lewela czy zdolności, ale jak widać wystarczy być zwykłym komentatorem mającym swoje zasady. Miejmy nadzieję, że Olga zostanie z nami na długo!


Za aktywność w ostatnim tygodniu nagrodzona zostaje natalkasam.


Gratulacje!
Na zgłoszenie się po nagrody macie 48h, a na samo odebranie jak zwykle tydzień.

Nie wiem, czy zdążę Wam dzisiaj pokazać rzeczy, które wygra następny komentator, muszę się jeszcze spakować na jutrzejszy wyjazd, ale zapewniam Was, że warto postarać się i w tym miesiącu! :)

15 komentarzy:

  1. O ku.... kurczę to ja *_* *_*
    Dziękuję <3
    Dziękuję <3
    Dziękuję <3
    O matkoo, zaraz się powieszę z szczęścia *_*
    <3
    Thaaank <3
    Omg <3
    Thaaank <3
    Hehe... ten opis..xd
    Nie wyjeżdżaj :c
    Dziękuję <3
    ipj;iph spcrhu gh tm9 pryt phgrdvihurcg <3
    Czuję się tak dziwnie szczęśliwa.. gratuluję wszystkim, bo według mnie każdy na coś zasłużył [ahh, ta gadka a'la miss polonia <3]!
    O matko <3
    Ok, poczebuję wyjaśnień bo jestem nie mondra:
    1. Mam do dyspozycji 100sd, tak?
    2. Mam do odebrania te rzeczy, tak?
    O Boże, idę się pociać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulejszyn :D Ładna dolka B)
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Zasłużyłaś :) Piszesz ciekawe komentarze w dodatku masz u mnie plusa za dobry gust muzyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @cloeilu, @Kaśka, @Tori121, @zakrencona11 - dziękuję wam bardzo. *-* <3

      Usuń
    2. O matko, moja doll tak wieśniacko wygląda. o3o
      O matkoo... ale się cieszę, buty z Chanel, Koszulka z LE.. OMG <3 Boże *-*
      17 lvl przybądź do mnie, please<3

      Usuń
    3. Jak wieśniacko, raczej tak mądrze przez te okularkiB)

      Usuń
  4. Gratuluję:D moja faworytka od samego początku wygrała:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! *.*
    Mówiłam, że wygrasz! <3
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje @ChemicRomance! Należało Ci się to miano zdecydowanie! Każde twoje komentarzy były ..... dłuugie, ale zawsze je czytałam. Oczywiście wielkie gratki @Natalkasam :)

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i oczywiście serdecznie gratuluję Oldze. Od początku byłam za twoimi komentarzami ;)
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!