Zaciekawieni ♥

wtorek, 10 lutego 2015

Makijażowe Inspiracje #11

Hej! Bardzo się cieszę, że spodobał Wam się mój pomysł. Jako pierwsza zgłosiła się Avril_EmoPunk. Wykonanie makijażu na jej doll nie było dużym problemem, gdyż posiada dużo kosmetyków.
 
 
Przed: Doll z daleka wygląda bardzo ładnie, ale z bliska jest już gorzej. Zmieniła bym usta,
ponieważ za tymi nie przepadam.
Po: Postawiłam na pastelowe barwy, dzięki którym doll wygląda wiosennej.
Lekko wycieniowałam policzki  i nos. Usta podkreśliłam różową szminką.
 
Przepraszam za brak czarnego cienia
Podoba Wam się?
Co byście zmienili?
Miss_joanna11

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Kocham pastele. ♥
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, ogólnie ładna doll. Troszkę inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardziej podoba przed, ale po jest fenomenalnie :)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZED jest ślicznie! ;)
    Ale Po, po prostu genialne!

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!