Zaciekawieni ♥

wtorek, 3 lutego 2015

Makijażowe Inspiracje#11

Hej! Ostatnio w komentarzach napisaliście, że zawsze robię makijaże na tych samych oczach więc wpadłam na pomysł, że co tydzień będę wykonywać makijaż na osobie, która się zgłosi. Dzięki temu będę mogła pracować na różnych oczach. Z tego co wiem na wielu blogach jest i było coś takiego.
 
Oprócz tego mam jeszcze jedno pytanie: Ostatnio z braku czasu nie opublikowałam krok po kroku, a wy w  komentarzach twierdziliście, że i tak to nie jest to potrzebne. Podsumuję, wolicie żeby była ta instrukcja czy wręcz przeciwnie?
Dzisiaj postanowiłam zaprezentować Wam wiosenne inspiracje. Za równo stardoll'owe i realne przykłady.
 
Jak kreska!
 
 

kosmetyki, które mogą się przydać
 
Aby zgłosić się do kolejki należy:
♥Obserwować zaciekawionych,
♥ Napisać w komentarzu ,,Zgłaszam się".
Na początek zapiszę pierwsze cztery osoby na ten miesiąc,
aby zobaczyć czy w ogóle się to przyjmie.
 
Co sądzicie o moich pomysłach?
Podobają Wam się inspiracje?
Miss_joanna11

10 komentarzy:

  1. Zgłaszam sie
    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest cudny *.* Z realnych przykładów podoba mi się ostatni. Zgłaszam się :)
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z realnych nie podoba mi się tylko pierwszy, pozostałe dwa są ładne :) i ta kreska *.* co do stardollowego, bardzo mi się podoba :) jest taki... inny, i nie nudny :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne inspiracje. Ostatni realny makijaż jest cudny. Co do tego co zrobiłaś... nie, kompletnie mi się nie podoba. Ale masz za to ładną twarz ^^
    Myślę że krok po kroku nie jest potrzebny, przecież i tak większość nie robi.
    Zg się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne makijaże! *o*
    Zielone oczka, najładniejsze! ;)
    Twoj tez niczego sobie :*
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  7. Z realnych makijaży spodobał mi się tylko trzeci. Reszta nie moje kolory. Trzeci makijaż jest delikatny, zarówno ma to "coś". Chociaż jest prosty w wykonaniu, bardzo mi się spodobał. Makijaż na doll jest świetny. Oczywiście jak zwykle o kolorze nie wspominam, gdyż robię uniwersalny czyli czarno biały. Bardzo fajny pomysł z tym, że makijaże będziesz wykonywać na osobie, która się zgłosi. Na pewno też się zgłoszę, dodając. "Krok po kroku" myślę, że zawsze może być umieszczony w poście. Czasami jesteś dla mnie natchnieniem do nowego makijażu, a nie zawsze umiem go wykonać jak na kartce.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh szkoda, a chciałam się zgłosić. Makijaż jest świetny. Według mnie możesz dać krok po kroku ,ale w estetycznej, jasnej, krótkiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się twój makijaż :/
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!