Zaciekawieni ♥

poniedziałek, 2 lutego 2015

Moda i inne ciekawostki

Dziś postanowiłam zaprezentować Wam ranking najlepiej ubranych polskich gwiazd. Uprzedzam, że ranking prezentuję "od tyłu", tzn. dopiero w ostatnim poście dowiecie się kto wygrał. Myślę, że tak będzie ciekawiej. Zapraszam!


Paulina Sykut jest dziennikarką i prezenterką Polsatu. Pewnie większość z Was ją kojarzy. Uważam, że jej stylizacje są pełne klasy i kobiecości. Ma świetną figurę i piękną twarz, a dodatkowo jej urodę podkreślają fantastyczne stylizacje, które zawsze są przemyślane. Myślę, że gdy zaliczy jakąś wpadkę (co wątpliwe), będzie to niezła gratka dla modowych dziennikarzy i plotkarskich pisemek.








Myślę, że ta postać jest nam wszystkim doskonale znana, jednak, dla przypomnienia wspomnę, że Dawid Woliński jest projektantem mody. W takim razie kto - jak nie on - będzie tak dobrze ubrany? Zaspoileruję Wam, że jest to jedyny mężczyzna w rankingu.
Nie znam się szczególnie na modzie męskiej, ale nietrudno zauważyć, że jego stylizacje są dopracowane w każdym calu.






Tej postaci także nie trzeba nikomu przedstawiać. Edyta Górniak miała wzloty i upadki, zapewne wiele osób je pamięta. Ja do grona jej fanów zdecydowanie nie należę, jednak trzeba przyznać, że ma fantastyczny styl. 
Piosenkarka ma 42 lata, ale nie jedna kobieta zazdrości jej figury. Często możemy ją zobaczyć w młodzieżowych stylizacjach, podkreślających właśnie tę figurę, mimo tego Edyta Górniak nigdy nie wygląda śmiesznie czy kiczowato, jak to czasem bywa, gdy gwiazdy chcą się "odmłodzić" strojem. Jej stylizacje są niewątpliwie seksowne i zarazem drapieżne. 




A Wy co sądzicie o tych gwiazdach? Słusznie znalazły się w rankingu?
Kogo byście ustawili na kolejnych miejscach?

12 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na posty, nie powiem, że nie. Soxo, zdziwiłam się, widząc tu ciebie, ale kto inny, jak nie ty, nadaje się do takich postów? :D
    Paulina Sykut z pewnością ma dobre wyczucie stylu i bardzo lubię jej stylizacje, choć nie zawsze tak bardzo mnie zachwycają.
    Wygląda prawie zawsze świeżo i młodzieńczo, daje cel i inspirację kobietom w jej wieku. Naprawdę warta uwagi. Choć mogłaby być kimś więcej, niż polsatową prezenterką.
    Michał Woliński to "modowa katastrofa". To, że projektuje stroje, nie znaczy, że sam dobrze się ubiera. Kiedyś czytałam artykuł o jednym z francuskich projektantów, pozwolę sobie zacytować: "To, że projektuję i ubieram innych mi wystarcza, sam wolę ubierać się skromnie i klasycznie, w koszulę i spodnie.", co jak najbardziej popieram. Woliński wygląda masakrycznie.
    A Edytę podziwiam za jej wygląd w tym wieku, choć pewnie jest pełna silikonu. Stylizacje są niczego sobie, choć wydaje mi się, że większość z nich jest 'zerżnięta' z mało znanych, zagranicznych projektantek czy modelek.
    Artykuł fajny, ciekawi mnie, kto zajmuje pierwsze miejsce. ;)

    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypał ><
      Dzięki za informację ;)
      Całe życie w błędzie. .-.

      Usuń
    2. Piszę juz tu od jakiegos czasu :D dziekuje za miłe słowa ;)

      Usuń
  2. Ciekawy artykuł, ciekawe kto zajmie pierwsze miejsce. Najbardziej zgadzam się z pierwszą osobą, Paulina Sykut wedłóg mnie powinna zamienić się miejscem z Edytą Górniak, a Michał W. powinien wylecieć. Jakoś nie przekonują mnie jego stylizacje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawid*
      Skopjowałam z góry.. xd

      Usuń
    2. Według*
      Skopiowałam*
      Kilka błędów masz, które aż rażą w oczy :)

      Usuń
  3. Paulina Sykut-Jeżyna - według mnie powinna mieć 1 miejsce. Wygląda naprawdę szałowo, jej figurze nie można nic zarzucić, twarz i fryzura zawsze umalowane i wystylizowane do danego tematu. Widać że ma to swoje "coś" w związku z modą.
    Co do drugiego pana... ekhem... xD Kompletna katastrofa. No dobra, może czasami uda mu się "jakoś" wyglądać, ale druga stylizacja pokazana na zdjęciu w poście... ohyda! xd (Tak wiem, nie umiem posługiwać się profesjonalnymi słowami ;_;).
    Ohh, Edyta Górniak... Na jej stylizacje również patrzy mi się bardzo miło, zwłaszcza gdy nie jest już "pierwszej młodości" ;) Zdecydowanie zgadzam się z Twoim ostatnim zdaniem "Jej stylizacje są niewątpliwie seksowne i zarazem drapieżne". O tak, to zdanie opisuję cała naszą Panią Edytę :')
    Post według mnie udany. Miło poczytać o czymś innym niż stardoll, ale również związanym z modą. Gratuluję pomysłu :D Na następnych miejscach ja widzę Ewę Farnę, Edytę Herbuś oraz Marinę Łuczenko :) Spodziewam się tez Anji Rubik na wysokiej pozycji :D
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina Sykut Jeżyna... nie lubię jej jakoś. Jej stroje są ochydne. Często oglądam Must Be The Music, więc widzę jak ona się ubiera. Często zakłada dziwaczne stroje, które owszem przyciągają uwagę, ale w innym znaczeniu. Brązowa skórkowa sukienka, no nie wiem. Lepiej się nie wypowiadam bo za nią nie przepadam.
    Dawid Woliński, to jest ideał. Ubiera się doskonale, jak na mężczyznę. Nie znam się na męskiej modzie, więc więcej nie dodam. Edyta Górniak.. 42lata!? Nie miałam pojęcia. Wygląda na zaledwie trzydzieści. Ma świetny styl. Zawsze ma dobrze dobrane ubrania, kolorystycznie również. Edyta Górniak między innymi pokazuje nowoczesność. Że można stworzyć coś.. innego. Jej głos, doskonale do tej nowoczesności pasuje. Nie mam nic do niej. Myślę, że tutaj jest ona najlepiej ubrana.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ że Paulina " pracuje" w tym programie i jej strój narzucają jej styliści czy raczej produkcja tego show. :) Zgadzam się z tb. O Edycie :)

      Usuń
  5. Co ja mogę powiedzieć. Twoje posty są bardzo ciekawe i fajnie że jest taki ranking. Paulina jest młodą kobietą i tego stylu jej nie brakuje. Jej styl mogę porównać ze stylem Taylor Swift bobie ubierają się modnie i kobieco. Woliński... hmm nie wiem co powiedzieć. Fajnie ze umieściłaś mężczyznę w rankingu, szczerze powiedziawszy mężczyźni mało dbają o swój wygląd. Wiecie, wystarczy założyć garnitur białą koszule, lakierki i krawat/muchę i gotowe. O wiele więcej dylematów mają kobiety hehehe :) Mało mówi się również o ubiorach mężczyzn. Dawid niewątpliwie się wyróżnia. Co mogę powiedzieć o pani Edycie. Człowiek nie młodnieje z wiekiem ( Wyjątkiem jest Krzysztof Ibisz hahaha), ale ona pokazuje że można wyglądać pięknie nawet po 40 Zdecydowanie zasługuje na miejsce w rankingu.
    Ciekawa jestem dalszych miejsc. Ja nie interesuje się gwiazdami i nie przeglądam gazet by wiedzieć kto może się znaleźć w rankingu. Myślę że znajdzie się tam Jesika Mercedes albo Maffashion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała trójeczka ma klasę, nie powiem.
    Dawid Woliński kojarzy mi się przedewszystkim z Top Model. :P
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!