Zaciekawieni ♥

czwartek, 5 lutego 2015

Nowy Hot Buys

Dziś do Starplazy trafił nowy Hotbuys. Zawitał on w sklepie Bonjour Bizou i jego cena wynosi 14sd. Jest to przezroczysta bluzka zdobiona cekinami. Na kołnierzyku wygląda jakby był srebrny łańcuszek, ale do końca nie jestem pewna, tak samo z cekinami. Bluzeczka jest całkiem dobrze wykonana. Jest ona dosyć krótka, gdyż odsłania pępek. Nawet mi się spodobała, ale coś mnie od niej odrzuca.

Co myślicie o dzisiejszym HB? Znajdzie się w waszej szafie?



7 komentarzy:

  1. Swoją opinię wyraziłam post niżej :)
    Podsumowując:
    - jest ładna na zdj.
    - jeszcze nwm. jak wygląda na doll
    - cena jest okey ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pisałam wcześciej. średni, lecz tani. ;)
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Te zdobienia i przeźroczystość nadają tej koszuli charakteru dlatego jest niebanalna. Na pewno ja kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna, już trafiła do mojej szafy :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie został usunięty. Po prostu nie dogadałam się z drugą redaktorką od nowości i napisałyśmy dwa takie same posty. Jeden z nich musiał zostać usunięty:)

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już ją kupiłam i jestem zadowolona :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadal mi się nie podoba i nie zamierzam jej kupić. :3

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!