Zaciekawieni ♥

czwartek, 5 lutego 2015

Tommy Hilfiger - Ostatnia szansa!

Na stronie głównej pojawiła się informacja o ostatniej szansie na zakupy w sklepie Tommy Hilfiger. Na zakupy mamy czas do niedzieli, gdyż w ten dzień sklep zniknie. Już kilka minut patrzę na tą kolekcję i nie mam pojęcia czy coś jeszcze kupię. Chyba zdecyduję się na brązowy płaszcz z białym futerkiem na rękawach i kołnierzu. Co prawda mamy czas do niedzieli, ale radzę się pośpieszyć gdyż czas strasznie szybko leci. 

Kupicie coś jeszcze? Co o tym myślicie?




6 komentarzy:

  1. Hm, kolekcja zbytnio nie przypadła mi do gustu. Na razie kupiłam tylko bluzkę, zastanowiam się nad zakuem 2/3 rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie mam tylko sweterek, chciałabym jeszcze parę rzeczy, ale mój portfel świeci pustkami. So sad.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram się na zakupy :D
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jasnobeżową kamizelkę ,brązowy płaszcz i torbę.

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!