Zaciekawieni ♥

piątek, 6 lutego 2015

Free Carnival Gifts

Przepraszam, że post pojawił się dzisiaj a nie wcześniej. No więc do naszych skrzynek trafiła wiadomość nawiązana z karnawałem. Admini zachęcają nas do wielkich zakupów w starplazie. Gdy wydamy 100, 200, 300sd dostaniemy darmowy prezent. Spodobały mi się tylko włosy, ponieważ maska i opaska wydaje mi się nie do użytku. Czas mamy do 11 lutego. Ja nie mam zamiaru wydawać tyle sd, gdyż darmowe "nagrody" nie są tego warte.

Co myślicie o nowej ofercie?


7 komentarzy:

  1. Nie sądzę że wydam aż tyle w przeciągu 5 dni xD
    Fryzurka jest ładna, korona też, a maska ble... ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropne...Może ta fryzurka jest spoko
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zaczyna się zdania od ,,więc". Na pewno tyle nie wydam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydać 300 SD żeby zdobyć włosy? :/
    Nie powiem ładne, tak samo jak korona.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo sądzę. Ktoś na sd mi pisał, że ponoć LE ma być teraz jednym z najlepszych. Więc też na nie czekam, ale muszę doładować sd C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie warto.. Nawet nie dam rady tylu wydać xd
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  7. Admini widzę szaleją. xD 300 sd za włosy? Podziękuję. Strasznie nieopłacalna ta promocja. Na pewno tyle nie wydam.

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!