Zaciekawieni ♥

piątek, 6 lutego 2015

Nowa dostawa

Dziś do sklepu Furry Friends trafiła nowa dostawa walentynkowa z zwierzakami i innymi dekoracjami. Ceny wahają się od 5sd do 25sd, od 60sm do 112sm. Są tam rzeczy dla użytkowników ze statusem royalty i ss. Dostawa liczy dwa piętra. Bardzo spodobał mi się piesek York, który wygląda jak biedroneczka i rudy kotek z kołnierzykiem w kształcie serca. Moje serce skradł również króliczek z beżowym/różowym butem. Myślę, że dostawa jest fajną okazją na podarowanie przyjaciołom jakiegoś zwierzaka z okazji walentynek.

*Klaudia12349 proszę o napisanie za mnie jutro nowości. Idę na wesele nie będę miała okazji. Z góry dzięki.

Co myślicie o dostawie? Podarujecie komuś zwierzaka?




5 komentarzy:

  1. Kupiłam fretkę. Dostawa bardzo udana.
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre koty dziwnie wyglądają tz. na przykład ten ostatni z pierwszego piętra. Ogólnie kolekcja ok, ale na razie brak funduszy. Najlepszy dalmatyńczyk i piesek w sukience w kropeczki ^^ taka mała biedroneczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudy kot jest najlepszy *.* xd
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rudy... *.*
    Kupię może fretkę .
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja ładna, udana. Zwierzaki są słodkie, ale raczej żadnego nie kupię. Nie przydadzą mi się szczerze mówiąc. Rudzielec jest najlepszy, jakby go życiowo skrzywdzili tym sercem xD

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!