Zaciekawieni ♥

środa, 4 lutego 2015

Metamorfoza

Hejka!
Dzisiaj robię ostatnią metamorfozę. Dlaczego? Ponieważ byłam tylko na zastępstwo. Użytkowniczka poddana dzisiejszej metamorfozie to Amelia *_*. Zapraszam do lektury :)


Przed: Jeśli mam być szczera, to jest tu tak dużo niedopasowanych, źle połączonych elementów, że aż nie chce mi się ich wszystkich wypisywać.
Po: Aww, po prostu uwielbiam tą chustę :3 Postawiłam na klasyczną, czarną, jesienną stylizację. Kopertówka ma pełnić funkcję portfela, a czego nie? Bluzka jest prawie przezroczysta więc aby doll nie zmarzła, dodałam chustę. Do tego botki na koturnie i rozjaśniający pasek.


Przed:  Za bardzo wyjechałaś z czerwonym. Reszta jest dobra.
Po: To jest chyba najładniejszy makijaż jaki kiedykolwiek zrobiłam. Najpierw nałożyłam dwa odcienie niebieskiego, potem żółtego i na końcu zielonego. Różowym przyciemniłam żółty, dlatego zielony nie wygląda jak zielony. Delikatnie podkreśliłam policzki i zmieniłam fryzurę. Usta i rzęsy zostawiłam naturalne.

Co sądzicie o dzisiejszej metamorfozie?

8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lepiej "po", zarówno stylizacja i makijaż.
    Stylizacja przed: te spodnie są ładne, kopertówka też i jeszcze buty.. i to by było na tyle co mi się podoba. Ich połączenie było dosyć trafne. Resztę bym wywaliła i dodała tylko krótką, zwiewną białą bluzeczkę z ewentualnym napisem. I by było ładnie. Natomiast tak jak jest teraz jest dla mnie po prostu brzydko. Nic do niczego nie pasuje.. ;/
    Stylizacja po: jest ładna. Ale ten szal.. z całkiem innej bajki. Napisałaś że go lubisz, ja też, ale jednak tu zrezygnowałabym z niego. Ale jest ładnie ^^ bardzo..
    Makijaż przed: wow!! Przesadziłaś, te oczy mnie przerażają, Nie podoba mi się nic.
    Makijaż po: Ładny, delikatny.. no piękny <3 doll wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce mi się rozpisywać więc krótko:
    Stylizacje nie przypadły mi do gustu a makijaż lepsz po

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja moim zdaniem lepsza PRZED.
    Po jest... nie w moim guście.
    A PRZED jest świetna.
    Makijaż PO jest o niebo lepszy, tylko może bym zmieniła włosy.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyna na początku również trzymała poziom , więc przed i po jest dla mnie na równi :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed, zdecydowanie mi się nie podoba. Kolory strasznie się gryzą i panuje w niej wielki chaos. Stylizacja po, jest świetna. Czarne kolorki dodają pazura. Bez szala stylizacja była by nudna. Bluzka jeszcze bardziej ją rozwesela. Nie mam się czego przyczepić. Makijaż przed, jest dobrze wykonany. Mogła przypudrować policzki. Fryzura świetnie pasuje do tego szala/chusty. Makijaż po, jest ładny, ale znów nie klei się kolorystycznie ze stylizacją. Nie lubię robić tęczy z mojej lalki. Policzka są spoko. Pomalowałabym rzęsy i dodałabym jakąś czarną kreskę. Włosów nie nawidzę. Lalka wygląda taka "ulizana". Jeżeli chodzi o stylizację zdecydowanie lepiej po, makijaż.... lepiej przed, ze względu na kolorystykę i włosy.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje:
    W przed panuje ogromny chaos, nic do siebie nie pasuje. Totalnie nie przemyślana stylizacja. Po jest dużo lepiej, szal ładnie się prezentuje i przyciąga wzrok. Może zmieniłabym pasek, ale ten też jest okey.

    Makijaż:
    Przed jest w porządku, co prawda połączenie oklepane, ale prezentuje się dobrze. Prawdą jest, że trochę za bardzo wyjechałaś z czerwonym, ale da się przeżyć. Po makijaż jest naprawdę ładny, połączenie kolorów jest obłędne. Włosy paskudne, do wymiany, ale to taki szczegół.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje przed- dużo tu się działo ojojoj xd, po- wszystko jest idealnie dobrane :).
    Makijaż- podobają mi się oba tak samo :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż ,stylizacja przed mi się nie podoba. Za dużo tutaj wszystkiego. Zmieniłabym torebkę ,bluzkę , a szal całkiem bym zdjęła. Co do stylizacji po to kompletnie tu nie pasuje ten szal ,najchętniej bym go zdjęła tak jak w pierwszej stylizacji. Botki zmieniłabym na Oxfordki. Pomijając te dwie rzeczy wszystko jest dobrze ,choć ja dałabym więcej srebrnych akcentów.
    Makijaż przed jest ok ale tak jak wszystkim nie podoba mi się ta czerwona kreska. Makijaż po jest świetny ale nie pasuje do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!