Zaciekawieni ♥

środa, 4 lutego 2015

Nowa dostawa

Dzisiaj do naszych skrzynek dotarła wiadomość o nowej dostawie do sklepu Riviera. Ceny wahają się od 4sd do 20sd. Zauważyłam tam kilka rzeczy za starmonety. Nie jestem zadowolona z nowej dostawy do tego sklepu. Spodobała mi się tylko torebka odcienia beżu, i nic więcej. Reszta ubrań i dodatków jest taka sobie. Myślę, że były lepsze. Jeżeli chodzi o reklamę, która trafiła do naszych skrzynek jest świetna. Reklama jest dobrze wykonana, nawet spodobały mi się lalki umieszczone z boku.

Co myślicie o dostawie? Kupicie coś?




4 komentarze:

  1. Reklama świetna! ;)
    Kupię tylko sandałki za SM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reklama jest ładna, prosta i w temacie.. to znaczy karnawałowa (tak jak kolekcja), ale twarze doll mi się nie podobają. Szczególnie te rumieńce u drugiej i ten zez u tej pierwszej xD Natomiast kolekcja już prawie w ogóle mi się nie podoba. Upatrzyłam tylko jedną perełkę, torebeczka na ramię z drugiego manekina ( nwm. czy tobie o nią chodziło gdy pisałaś o tej beżowej). Ta jest śliczna i już niedługo zagości w mojej szafie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ani kolekcja, ani reklama. Nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się buty, reszta nie zbyt :/ Może zrobię jakieś małe zakupy.
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!