Zaciekawieni ♥

poniedziałek, 9 lutego 2015

Moda i inne ciekawostki





Margaret, jak pewnie wszyscy wiedzą, jest polską piosenkarką. Prowadzi także bloga o tematyce modowej. Jej stylizacje są zazwyczaj ekstrawaganckie i mocno przyciągające uwagę, jednak nie można powiedzieć, że są nieudane. Margaret zawsze wygląda modnie i stylowo. To, co kojarzy się z kiczem potrafi zaprezentować jako szczyt elegancji. Za to ją podziwiamy.





Nie wiem, czy się ze mną zgadzacie, ale uważam, że Justyna Steczkowska i jej kreacje stanowią klasę samą w sobie. Jej kreacje są zawsze eleganckie - zarówno te pokazywane na galach, jak i te codzienne. Jej znakiem rozpoznawalnym są suknie z głębokim rozcięciem, a także płaszcze i wysokie kozaki.







Wiele z nas kojarzy ją z popularnego programu "Top Model". Ja także pierwszy raz zobaczyłam ją w tym programie. Katarzyna Sokołowska odpowiada za choreografie pokazów mody. 
Jej stylizacje zawsze są świetne i niejednokrotnie lepsze od stylizacji niektórych polskich celebrytek.
Katarzyna Sokołowska potrafi się zaprezentować w outfitach pełnych elegancji, ale także takich " z pazurem".





Co sądzicie o stylizacjach zaprezentowanych gwiazd?
 Słusznie znalazły się w rankingu?

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie uważam, że Margaret i Justyna Steczkowska słusznie znalazły się w rankingu. Jeżeli chodzi o Margaret, bardzo ją podziwiam. Podoba mi się w niej to, że nie boi się pokazywać czegoś "nowego". Na galach czy innych zebraniach, według mnie zawsze wygląda najlepiej. Nie chodzi tutaj tylko o ubiór, ale ona ma to "coś" w urodzie. Ma ona tą sympatię w twarzy, co ładnie współgra z stylizacjami. Bardzo podoba mi się to, że dobiera kolor szminki do kolorów ubrań. Dodam jeszcze, że kocham jej puchate włosy:) Nie mam nic do niej, za to jest moją ulubioną polską piosenkarką. Justyna Steczkowska dobrze wygląda w sukniach i spódnicach. Jest strasznie chuda i wiele rzeczy leży na niej doskonale. Może tutaj nie chodzi o to, że jest szczupła, ale o to że ma doskonałą figurę. Jak zwykle podobają mi się jej długie włosy, co prawda nosi dopinki. Zgadzam się z twoim opisem, więc nie będę dużo pisać na jej temat.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym rankingu według mnie słusznie znajduje się Justyna Steczkowska i Katarzyna Sokołowska. Margaret nie ubiera się dobrze. Kilka razy widziałam jej zdjęcia na Fb. i powiem że mimo iż jest blogerka modową to często jej stroje ociekały kiczem. Jak oglądałam niektóre magazyny to jej stylizacje były pokazane w rubrykach Hot or not no i była na miejscu Not.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z twoimi opiniami, jednak zmieniłabym Margaret miejscem z Kasią. Pierwsza osóbka ubiera się 100 razy lepiej. Jednak każda z nich ma w sobie to coś.
    Ciekawe kto jeszcze się tu znajdzie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Ekscelencja to jest coś! Jest blogerką a one przede wszystkim reklamują ciuchy w zamian za kase albo właśnie te reklamowane rzeczy. Założe się, że niejedna chciałaby być właśnie tą żywą reklamą i za darmo zgarniać ciuszki.

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!