Zaciekawieni ♥

poniedziałek, 9 lutego 2015

Nowa dostawa

Dokładnie nie mam pojęcia kiedy, ponieważ mnie nie było. Do starplazy dotarła nowa dostawa do Pretty n' Love. Ceny wahają się od 5sd do 17sd. Jest kilka rzeczy za starmonety. Kolekcja jest jak zwykle w kolorach różu. Liczy ona jedno piętro. Ogółem spodobało mi się wiele rzeczy na przykład beżowa narzutka. Jest to jedna z kolekcji, która bardzo mi się spodobała. Kupiłam już kilka rzeczy, ale myślę że zrobię jeszcze jakieś zakupy w tym sklepie. 

Co myślicie o dostawie? Kupicie coś?





3 komentarze:

  1. Kolekcja nawet spoko, ale jak to ten sklep różowa musi być co dla mnie jest dużym minusem! Ceny myślę że w miarę okej, kupie na razie coś za sm, a potem pomyśle nad resztą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest jak dla mnie całkiem udana, w oko wpadły mi 3 rzeczy, które najprawdopodobniej zakupię. Zdecydowanie najlepsze są dżinsy z wysokim stanem. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest świetna. Kupię na pewno sukienkę zapinany sweterek i spódniczkę w kropeczki. Już posiadam białą narzutkę.
    Spodobały mi się jeszcze spodnie z wysokim stanem.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!