Zaciekawieni ♥

poniedziałek, 9 lutego 2015

Poradnik - Jak zrobić dobrego screena?

Hej

Po pierwsze przepraszam, że post z poradnikiem nie pojawił się przed konkursem, ale nie miałam pojęcia jak Ola robi posty. Ja jestem przyzwyczajona to pewnego szablonu i ostatnim razem też się do niego stosowałam. Uważam również, że za bardzo się tym przejmujecie. To tylko nierealny konkurs, a nie walka o życie. Teraz zapraszam do nieco dennej, ale mam nadzieję pomocnej lektury.

1. Potrzebne są dwa białe kwadraty ze SDI. Ustawiamy je najlepiej pionowo.

2.Ustawiamy doll w ten sposób (opcja Full Screen nie jest potrzebna a wręcz przeszkadza ona potem w sklejaniu, bo z kolei doll jest za duża):

3. Robimy screen'a i wklejamy do paint'a. Następnie usuwamy zbędne części tak aby w polu została tylko pierwsza część doll (w poradniku postanowiłam, że zostawię skrawek żebyście wiedziały o co chodzi).

4. Teraz ustawiamy doll w ten sposób:

Znowu robimy screen'a i wklejamy do paint'a tak aby nie zakryć pierwszej części doll. Okrawamy ze zbędnych paseczków i tym podobnych.

5. Robimy teraz trzecią część doll:

Robimy screen'a i wklejamy. Okrawamy i tak oto mamy trzy części:

6. Łączymy części w ten sposób :

Warto wspomnieć o tym, że "zapasy" doll są konieczne aby potem nachodziły na siebie podczas sklejania. Mamy wtedy pewność, że wszystkie części są równo nałożone. 

7. Zapisujemy najlepiej jako format JPG/JPEG.


Mam nadzieję, że nie obraziłyście się na mnie za bardzo. 
Mam również nadzieję, że skorzystacie z mojej instrukcji :)
Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach.

14 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny poradnik, jednakże ja mam inną technikę, łatwiejszą i także skuteczną. Całą ścianę przykrywam białymi płytkami przekręcam doll, tak aby leżała na ścianie, robię screen, przekręcam o 270* i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradnik jest bardzo przydatny, gdyż większość osób nie wiedziała jak to zrobić. Nie mam pojęcia dlaczego w ten weekend w Stylistach weekendu nie umieściliście mnie, gdyż było wszystko jak napisaliście w instrukcji. Ja zawsze robię w inny sposób, w sumie tak samo jak osoba powyżej. Czyli ustawiam doll tak, aby leżała na ścianie i wycinam ją narzędziem wycinanym.

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomocne :)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorzystam z poradnika, choć podziele doll na dwie części i ją obrucę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój opis jest o wiele łatwiejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i wiem tyle co wcześniej, czyli nic. Wcale nie jest powiększona dol na tym zdj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lol, fullscreen na białych płytkach lub "dywanach" co były za 7 Sm, wklejasz, pomniejszasz obraz, wycinasz i done, a nei jakieś odwalanie O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo kręcenia z tym sposobem, choć ostatnio sama tak zrobiłam. Wersja z poziomą doll jest zdecydowanie łatwiejsza i szybsza. Poza tym jeżeli mogę zwrócić uwagę to najlepszy do zapisu jest PNG, bo blogger może czasem inne rozmazywać. :3 Ale sam poradnik przejrzysty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Kto ma google plus i powie mi dlaczego się avek nie chce wyświetlić?

      Usuń
  9. Ja zawsze robię twoim sposobem. xD

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam taki sposób jak cloeilu. xD
    Ale twój sposób też jest świetny! *.*

    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja robię fullscreen, doll do białego pokoju z płytkami, ustawiam ją pionowo, robię screena i wklejam na painta xD Wielka filozofia :3
    natalkasam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przydatny poradnik, ale twój sposób jest trochę czasochłonny. Ja screena robię tak jak większość powyżej. Szczerze mówiąc to nad stylizacją siedzę ponad 20 min. więc później już nie bardzo mi się chce bawić się z screenem.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń

Wpisz swoją opinię i nie zapomnij się podpisać!